Αν κάποιο μεσημέρι ψάχνοντας στο ραδιόφωνο τους σταθμούς πετύχετε ένα κινεζικό τραγούδι ή νέα από την Κίνα μην νομίζετε ότι κάνετε λάθος...θα βρίσκεστε στη σωστή ραδιοφωνική συχνότητα.
Τα ραδιόφωνο της GBTIMES εκπέμπει από το 2011 από τη συχνότητα του Orange 93,2 προσφέροντας τη δυνατότητα στους έλληνες ακροατές να έρθουν σε επαφή με τη σύγχρονη Κίνα. Με ένα καθημερινό ζωντανό πρόγραμμα παρουσιάζουν τις διάφορες πλευρές της μεγάλης αυτής χώρας.
Στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη
Η φινλανδική εταιρεία έχει κάνει ένα δυναμικό άνοιγμα στην ελληνική αγορά, αφού προηγούμενως κατέκτησε σχεδόν ολόκληρη την Ευρώπη. Όπως αναφέρει ο Country Manager της GBTIMES στην Ελλάδα, Δημήτρης Δημητρίου, «η GBTIMES Greece είναι μία εταιρεία που ασχολείται με τα μαζικά μέσα ενημέρωσης, τις επικοινωνίες και το marketing. Εκπροσωπεί στην Ελλάδα την μητρική εταιρεία GBTIMES LTD, που ιδρύθηκε το 1994. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας βρίσκονται στην Φιλανδία και την Κίνα, ενώ υποκαταστήματα υπάρχουν σε πάνω από 15 ευρωπαϊκές χώρες, στην Τουρκία και την Αίγυπτο, και την Αφρική».
Όπως εξηγεί ο κ. Δημητρίου η GBTIMES μέσω cross advertising, μπορούμε να καλύψουμε όλες τις χώρες στην Ευρώπη που διαθέτουμε παρουσία όπως και να προσφέρουμε στους επιχειρηματίες τη δυνατότητα να αποκτήσουν επαφές και πρόσβαση στην κινεζική αγορά μέσω του πολύ μεγαλου δικτύου M.M.E. που διαθέτουμε στην Κίνα.
Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
Το ελληνικό γραφείο της GBTIMES ξεκίνησε την 1η Ιουνίου 2011 παρουσία του αναπληρωτή γενικού διευθυντή του CRI (China Radio International),κου Wang Yunpeng.
«Ο στόχος είναι διπλός: Να φέρει πιο κοντά την Κίνα με την Ελλάδα, να δημιουργήσει ένα κοινό τόπο συζήτησης και να βοηθήσει την επιχειρηματικότητα των δύο πλευρών" τονίζει ο κ. Δημητρίου και διευκρινίζει: «Για την Κίνα η Ελλάδα είναι μία σημαντική χώρα και πολιτισμικά και γεωγραφικά . Πεποίθησή τους είναι ότι θα τα καταφέρει να βγει από την κρίση και με αυτό τον τρόπο δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα».
Με όπλο τα social media
Για τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τους έλληνες επιχειρηματίες διευκρινίζει ο κ. Δημητρίου: «Μέσω διαφόρων προγραμμάτων, όπως το Viral Marketing αλλά και τις κλασσικές μεθόδους διαφήμισης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προβληθούν στην κινεζική αγορά. Συνεργαζόμαστε με γνωστούς κινέζους bloggers, που μιλάνε για την Ελλάδα.
Περίπου 500 εκατομμύρια Κινέζοι προστρέχουν στο Διαδίκτυο και ειδικότερα στους γνωστούς bloggers για να ταξιδέψουν. Αυτοί δίνουν κατεύθυνση για τις νέες τάσεις. Πρόκειται για μία τεράστια αγορά που ανοίγεται στον τομέα του τουρισμού για την Ελλάδα.
Διεισδύουμε στα κινεζικά social media όπως το Weibo, το οποίο είναι το κινεζικό Twitter και διαθέτει 500 εκατ. χρήστες, ενώ συνεργαζόμαστε και με εξειδικευμένα blogs.
Η επιχείρηση που θέλει να προσελκύσει κινέζους τουρίστες, όπως ξενοδοχεία και πολυκαταστήματα, έρχεται σε μας και εμείς με τη σειρά μας αναλαμβάνουμε την προβολή τους στο κινεζικό Διαδίκτυο. Ο κινέζος τουρίστας θέλει προσωπική άποψη γι αυτό και προτιμάει τους μπλόγκερς. Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι σαφές. Φανταστείτε ότι η κινεζική δημόσια τηλεόραση CCTV ετοίμασε και προέβαλλε το ντοκυμανταίρ Glamorous Greece».
Ευκαιρίες για τους έλληνες επιχειρηματίες
Σχετικά με τους έλληνες επιχειρηματίες που αναζητούν ευκαιρίες στην Κίνα, τονίζει o κ. Δημητρίου: «Εμείς ως GBTIMES τους ανοίγουμε μία τεράστια πόρτα σε αυτή τη χώρα. Τους δίνουμε τα απαραίτητα εργαλεία για να εισέλθουν στην αγορά της Κίνας με πολύ σύγχρονα μέσα. Υπάρχει μία αυξανόμενη μεσαία τάξη, που έχει ανάγκη να καταναλώσει. Ζητάει λάδι, καλλυντικά, γεωργικά βιομηχανικά, φαρμακευτικά προϊόντα,τουριστικές υπηρεσίες κ.λπ. Υπάρχει πάντοτε ζήτηση για κατανάλωση προϊόντων γενικότερα και για καλυφθεί αυτή η ανάγκη γίνονται εισαγωγές απ' όλο τον κόσμο».
Νίκος Ιτσινές
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr