Όταν το σχέδιο προχωρήσει, παρατηρούν πηγές της εταιρίας, θα σημάνει και το τέλος του «ουδέτερου» Αθηναϊκού Μετρό, που λειτουργεί περισσότερο ως σημείο διέλευσης και λιγότερο ως τόπος αναψυχής, όπως συμβαίνει σε άλλους σταθμούς Μετρό της Ευρώπης, που είναι πιο «ζωντανοί», αφού φιλοξενούν εμπορικές δραστηριότητες και όχι μόνο. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων όλου του κόσμου παράγει σημαντικά έσοδα από την εκμετάλλευση σταθμών και ακινήτων.
Η Αττικό Μετρό είναι υπεύθυνη για την αποπληρωμή των δανείων, που είχαν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την κατασκευή του Μετρό της Αθήνας, όμως στη συνέχεια, «έχασε» την θυγατρική της, ΑΜΕΛ, που εκμεταλλεύεται τα δρομολόγια του Μετρό. Ωστόσο, η Αττικό Μετρό καλείται να πληρώνει τα τοκοχρεωλύσια για τα δάνεια, τα οποία, κατά πληροφορίες, ξεπερνούν, πλέον, κατ' έτος τα 150 εκατ. ευρώ.
Αν και ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιος θα αναλάβει την εκμετάλλευση των καταστημάτων (δηλαδή η «Αττικό Μετρό» ή ο ΟΑΣΑ), η εταιρία έχει κατεπείγουσα ανάγκη για έσοδα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, επειδή το ύψος των δανείων είναι απαγορευτικό και για τον ΟΑΣΑ, που «ματώνει» σε καθημερινή βάση, έχει γίνει πρόταση προς το υπουργείο Οικονομικών να αναλάβει την αποπληρωμή του κεφαλαίου, που ούτως ή άλλως δόθηκε με την εγγύησή του, οι δε αστικές συγκοινωνίες, που εκμεταλλεύονται και το Μετρό, να πληρώνουν μόνο τους τόκους.
Παράλληλα, η «Αττικό Μετρό» θα προχωρήσει στην αξιοποίηση διατηρητέου κτιρίου, ιδιοκτησίας της, που βρίσκεται στη γωνία Ερμού και Αθηνάς, για το οποίο έχει δικαίωμα ανέγερσης δύο ακόμη ορόφων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr