Αυτό που μένει να επιλυθεί είναι το κοινοτικό ζήτημα που αφορά το να πεισθεί η Ε.Ε. να μη ζητήσει επιστροφή κονδυλίων για το γεγονός ότι δεν θα λειτουργήσει μέχρι τον Ιούνιο η επέκταση προς Ελληνικό, καθώς και να παραδοθεί το αργότερο μέχρι το Μάρτιο του 2013 η επέκταση προς Περιστέρι-Ανθούπολη για να μην αναγκαστεί η χώρα μας να επιστρέψει τα κοινοτικά κονδύλια του έργου.
Σε ό,τι αφορά το Ελληνικό,τον Ιούνιο λήγει η περίοδος επιλεξιμότητας. Η μη λειτουργία έως τότε του έργου επιφέρει ποινή επιστροφής των κοινοτικών κονδυλίων (242 εκατ. ευρώ) που δεσμεύτηκαν για την κατασκευή του, όμως η ελληνική κυβέρνηση εκτιμά πως οι Βρυξέλλες θα δεχθούν πως η καθυστέρηση οφείλεται στις δικαστικές προεκτάσεις του ζητήματος της Siemens.
Εξάλλου, μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για την πρώτη ύστερα από πολλά χρόνια νέα επέκταση του μετρό. Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 3 από Χαϊδάρι προς Πειραιά με σταθμούς σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα και Πειραιά (λιμάνι), ενώ σε ό,τι αφορά τη γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός, με μήκος 7,6 χλμ. και προϋπολογισμό 515 εκατ. ευρώ,το πρώτο τμήμα αναμένεται να δημοπρατηθεί σε ένα έτος από τώρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr