Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις για το Α' Εξάμηνο του 2011, το ποσοστό επίδοσης της αλληλογραφίας Α' Προτεραιότητας Εσωτερικού, που επετεύχθη από τα ΕΛ.ΤΑ., εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ημέρα κατάθεσης είναι 86,1% και εντός τριών εργάσιμων ημερών είναι 98,8%.
Παρότι στην πρώτη περίπτωση το ποσοστό υπολείπεται του ετήσιου στόχου (87%), στη δεύτερη περίπτωση το ποσοστό υπερβαίνει το στόχο (98%), που έχει θέσει η σχετική Υπουργική Απόφαση. Όσον αφορά στη συνολική πορεία των μετρήσεων, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται συνεχής βελτίωση της ποιότητας, ενώ το 2010 τα ΕΛ.ΤΑ. πέτυχαν τους στόχους που είχαν τεθεί και για τις δύο κατηγορίες επίδοσης της αλληλογραφίας Α' Προτεραιότητας Εσωτερικού.
Με τις μετρήσεις ποιότητας, η ΕΕΤΤ αποσκοπεί στη διασφάλιση μίας αποτελεσματικής και βιώσιμης Καθολικής Υπηρεσίας, σε σταθερή βάση και καθορισμένη ποιότητα, για όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από το σημείο της ελληνικής επικράτειας στο οποίο βρίσκονται, ενόψει μάλιστα της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012.