Η απόφαση για τη δημιουργία του θεσμού αυτού, που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης και λαμβάνει υπόψη του τις πλέον σύγχρονες τεχνικές, αλλά και τα πλέον δοκιμασμένα επιστημονικά εργαλεία στο γνωστικό χώρο του Marketing, εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας του ΕΙΜ, αλλά και της ΕΕΔΕ για ενδυνάμωση και διάδοση των Αρχών του Επιστημονικού management και εν προκειμένω της λειτουργίας Marketing στην Ελλάδα.
Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των επιχειρήσεων, των οργανισμών, καθώς και των ανθρώπων του Marketing, οι οποίοι αποδεδειγμένα επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στην αγορά, υλοποιώντας καινοτόμες και αποτελεσματικές δράσεις Marketing. Η φετινή διοργάνωση, παρά τη δύσκολη συγκυρία εκπλήρωσε και τους δύο βασικούς στόχους που τέθηκαν και αφορούσαν τόσο τον αριθμό των υποψηφιοτήτων όσο και τον αριθμό των εταιριών σε σχέση με το 2009. Συγκεκριμένα, οι υποψηφιότητες αυξήθηκαν κατά 31% και ο αριθμός των εταιριών κατά 61%.
Τα Marketing Excellence Awards 2011 απονεμήθηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες:
-
Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών στη Nestle Ελλάς ΑΕ για το πρόγραμμα Nescafe Dolce Gusto.
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών στη Marfin Εγνατία Τράπεζα ΑΕ για το πρόγραμμα Marfin Ταμιευτήριο & Υγεία
-
Διαχείριση Δικτύων Διανομής & Trade Marketing στην ΕΛΑΙΣ-Unilever Hellas ΑΕ για το πρόγραμμα Προωθητικής Ενέργειας \"Τι θα φάμε σήμερα\" της Knorr 'στην Carrefour
-
Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ στην Hellas on Line για το πρόγραμμα «Οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και το διαδίδουν» (Δίκτυο - Οικονομία)
-
Διαχείριση σχέσεων με πελάτες στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΑΕ για το πρόγραμμα Σύστημα Ενημέρωσης Πελατείας Alerting
-
Green Marketing στην Coca Cola-Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως ΑΕ για το πρόγραμμα Κάποια δάση έχουν τη δική τους αύρα
Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Hellas on Line για το πρόγραμμα «Οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και το διαδίδουν», το οποίο συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλα τα διαγωνιζόμενα προγράμματα.
Τέλος, ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, καθηγητή κ. Γιώργο Αυλωνίτη, (του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Διευθυντή του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ “The Athens Laboratory for Research in Marketing - A.LA.R.M.” και Διευθυντή Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες" για Στελέχη Επιχειρήσεων του ιδίου Τμήματος, Πρόεδρο του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ αλλά και Πρόεδρο του Global Sales Science Institute -GSSI για τη διετία 2010-2012), το οποίο αποδίδεται κάθε φορά σε προσωπικότητα του χώρου του Marketing, ακαδημαϊκού ή επαγγελματία.
Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και με την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) και του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Τα Βραβεία του 2011 απένειμαν κατά σειρά κατηγορίας, οι κ.κ. Γιώργος Αυλωνίτης πρόεδρος ΕΛΑΜ, Γρηγόρης Αντωνιάδης πρόεδρος ΣΔΕ, Δημήτρης Γ. Μαύρος πρόεδρος ΕΔΕΕ, Σπύρος Ζαβιτσάνος πρόεδρος ΣΕΔΕΑ, Αθανάσιος Ρούλιας γενικός διευθυντής ΕΕΔΕ, Αθανάσιος Κουρεμένος αντιπρόεδρος ΕΛΑΜ Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος πρόεδρος ΔΣ ΕΕΔΕ και Μάρκος Φραγκουλόπουλος πρόεδρος ΔΕ ΕΙΜ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr