Ο κλάδος που δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα από την κρίση είναι ο κλάδος των φαρμακευτικών προϊόντων και των καλλυντικών, ο τζίρος του οποίου υποχώρησε κατά 22,1%.
Οι πωλήσεις στον κλάδο των τροφίμων υποχώρησαν οριακά (0,2%), καθώς πρόκειται για κατεξοχήν ανελαστικά καταναλωτικά αγαθά. Είναι χαρακτηριστικό ότι αν εξαιρεθούν τα τρόφιμα, ο τζίρος των άλλων κλάδων υποχώρησε κατά 11,9% το δωδεκάμηνο Απριλίου 2010-Απριλίου 2011.
Από την άλλη κατά 2,2% αυξήθηκε ο τζίρος που κατέγραψε ο κλάδος καυσίμων αυτοκινήτων λόγω των ανατιμήσεων, παρά την υποχώρηση του όγκος των πωλήσεών του υποχώρησε κατά 11,6% το συγκεκριμένο δωδεκάμηνο.
Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες των εμπορικών καταστημάτων, τα καταστήματα τροφίμων, ποτών και καπνού κατέγραψαν πτώση των πωλήσεών τους κατά 2,6%. Αντιθέτως, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 0,4% ενώ ο όγκος των πωλήσεών τους μειώθηκε κατά 3,1% - κι αυτή η εξέλιξη οφείλεται βεβαίως στις ανατιμήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr