Ερ: Ποιές είναι οι προβλέψεις σας για την αγορά του αυτοκινήτου το 2011;
Για το 2011, θεωρούμε ότι με την κατάθεση του Φορολογικού Νομοσχεδίου, τόσο η έλλειψη κινήτρων όσο και η επιβολή των Φόρων Πολυτελείας & Χρήσης, θα αντιμετωπιστούν θετικά από την πολιτεία. Σε αντίθεση, η κακή ψυχολογία του υποψήφιου αγοραστή και η δυσκολία δανειοδότησης από τις τράπεζες, λόγω της οικονομικής κρίσης, δεν προβλέπεται να αλλάξουν θετικά την επόμενη χρονιά.
Η αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων χωρίς τα κίνητρα από την πολιτεία, προβλέπεται να κυμανθεί γύρω στα 102.000 επιβατικά αυτοκίνητα. Αν τώρα ληφθούν κίνητρα, θα ανέβει γύρω στα 120.000-130.000 αυτοκίνητα.
Ερ: Πως σκοπεύετε να κινηθείτε για να αντιμετωπίσετε την πτώση των πωλήσεων;
Είναι σαφές ότι δεν υπάρχουν "μαγικές συνταγές"! Εάν η αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων το 2011 κυμανθεί, όπως προανέφερα γύρω στις 102.000 αυτοκίνητα, και εμείς ως Ford Motor Ελλάς προσδοκούμε ένα μερίδιο αγοράς περίπου 8%, τότε ο συνολικός όγκος πωλήσεων για το 2011 θα είναι περίπου 8.200 αυτοκίνητα.
Αυτός ο όγκος πωλήσεων, θέτει βασικά ερωτηματικά για την βιωσιμότητα των καταστημάτων του Δικτύου των Επισήμων Εμπόρων, πολλά εκ των οποίων διαθέτουν πολυτελή οργάνωση. Αυτή είναι και η βάση που πρέπει να κινηθούμε λαμβάνοντας υπόψη τις απαραίτητες περικοπές κόστους, ώστε να είμαστε βιώσιμοι, δηλαδή να μην κερδίζουμε αλλά ούτε και να χάνουμε χρήματα αυτήν την περίοδο.
Οποιαδήποτε υπέρβαση από αυτή την βάση, σημαίνει ότι θα πρέπει να επενδυθούν δυσανάλογα χρήματα είτε σε διαφήμιση, είτε σε ενέργειες "below the line", είτε σε παροχή εκπτώσεων προς τους τελικούς αγοραστές, στοιχεία τα οποία θα επηρεάσουν αρνητικά την κερδοφορία του Δικτύου μας.
Ερ: Ποια είναι η στρατηγική σας για τη δύσκολη αυτή χρονιά που ήρθε;
Η στρατηγική μας για το 2011 είναι συγκεκριμένη. Αρχικά, πρέπει να κρατήσουμε έναν όγκο πωλήσεων γύρω στα 10.000 αυτοκίνητα ώστε να είμαστε βιώσιμοι. Φυσικά να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις ίδιες καλές υπηρεσίες τόσο "κατά την πώληση" όσο και "μετά την πώληση" (after sales) προς τους πελάτες μας. Να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε σε μεγάλο βαθμό το εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό μας, το οποίο, ως γνωστόν αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για την ανάπτυξη της δουλειάς μας. Και τέλος, να περιορίσουμε τα κόστη λειτουργίας των καταστημάτων του Δικτύου μας ώστε όλοι μαζί να περάσουμε την οικονομική κρίση με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες.
Λουκάς Παπαλάμπρος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr