Α. Για τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP
Οφείλουν να δηλώσουν έως 31/5 το σύνολο των ραντεβού τους, ανάλογα με τον χρόνο υλοποίησής τους, ακολουθώντας το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:
Επισημαίνουμε ότι η προϋπόθεση για την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης έως 1/7 είναι η επιχείρηση να διαθέτει προγραμματισμένο ραντεβού με σκοπό την υλοποίηση διασύνδεσης εντός Ιουνίου 2024.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες > Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP.
Η Δήλωση Πληροφοριών Χρηστών ERP θα περιλαμβάνει τα εξής:
- ΑΦΜ Χρήστη ERP
- Εμπορική ονομασία ERP
- Ένδειξη (Ν/Ο) μη λειτουργίας της οντότητας Χρήστης ERP έως και την 1η Ιουλίου 2024 λόγω εποχικότητας (προαιρετικό πεδίο).
- Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού, για την υλοποίηση της διασύνδεσης του ERP και του/των ΦΗΜ ή του λογισμικού Παρόχου Υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων με τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτει ο Χρήστης ERP.
Β. Για τις υπόχρεες επιχειρήσεις
Μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και από τις 14 Μαΐου οι υπόχρεες επιχειρήσεις οφείλουν:
- να ελέγξουν τις πληροφορίες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Στοιχεία Επιχείρησης και
- να διατυπώσουν ενδεχόμενες διαφωνίες με τα καταχωρημένα στοιχεία, επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει την επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης ERP ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθώσεις.
Σε περίπτωση που υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει δηλωθεί έως τις 13/5 σε προγραμματισμένο ραντεβού, θα λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την άμεση ανεύρεση επιχείρησης τεχνικής υποστήριξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr