Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όπως είπε ο κ. Πιτσιλής, αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2020 και ουσιαστικά θα αλλάζει την πελατοκεντρική προσέγγιση των πολιτών με την εφορία.
Η επαφή συναλλασσόμενου – ΑΑΔΕ θα ηλεκτρονικοποιηθεί και θα γίνεται δηλαδή μέσω email, τηλεφώνου κ.λπ. Παράλληλα, στόχος είναι η συστηματοποίηση των εγκυκλίων και των φορολογικών διατάξεων.
Ο Γιώργος Πιτσιλής σημείωσε επίσης ότι προωθεί τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των δημοσίων υπηρεσιών και έδωσε ως παράδειγμα το θέμα των προστίμων για τα τέλη κυκλοφορίας, η οποία θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των δημοσίων υπηρεσιών και της ΑΑΔΕ και θα διευκολύνει τον πολίτη, καθώς για θέματα με εμπλεκόμενες πολλές υπηρεσίες του Δημοσίου, θα απαιτείται μία μόνο επίσκεψη στο Δημόσιο από τον εμπλεκόμενο πολίτη.
Με το νέο σχέδιο επιδιώκεται η δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και εργασιακού περιβάλλοντος, παράλληλα με την κεντρικοποίηση των λειτουργιών, που θα επιτρέψουν στην ΑΑΔΕ την εξοικονόμηση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να υπάρξει στροφή στη βασική λειτουργία της ΑΑΔΕ, στον έλεγχο. Επισήμανε δε την ανησυχία που υπάρχει και στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, ότι, αν αποτύχει η πάταξη της φοροδιαφυγής, ο νομοταγής πολίτης θα αναρωτηθεί γιατί πληρώνει φόρους.
Αναφέρθηκε στην ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων, τα οποία έχουν σημαντικό ρόλο στις διασταυρώσεις στοιχείων και σε άλλες εργασίες της ΑΑΔΕ και γι' αυτό τον σκοπό προχωρά η πρόσληψη στελεχών με κατάλληλες ικανότητες οι οποίες θα ολοκληρωθούν έως το 2018, παράλληλα με την ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού. Για την τελευταία υπογράμμισε ότι έχει πολύ καλή συνεργασία με την αρμόδια υπουργό, Όλγα Γεροβασίλη, η οποία κατανοεί τη σπουδαιότητά της.
Διευκρίνισε δε, ότι η ΑΑΔΕ έχει καταφέρει να προχωρήσει σε μείωση του stock των επιστροφών κατά 50% τον μήνα Σεπτέμβριο και στοχεύει σύντομα να επανέλθει στις 90 ημέρες που προβλέπει η νομοθεσία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr