Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, παραμένει ανοικτό το πώς θα διαμορφωθεί η τελική επιβάρυνση, δηλαδή, από πιο μήκος και πάνω θα επιβάλλεται το συγκεκριμένο τέλος, παρότι το σχέδιο που έχει προετοιμάσει ο υπουργός Ναυτιλίας, κ. Κωστής Μουσουρούλης, προβλέπει την επιβολή του φόρου σε σκάφη άνω των 12 μέτρων, και όχι σε λέμβους μικρότερου μήκους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Τέλος Πλεύσεως θα καταβάλλεται ανάλογα με το χρόνο παραμονής του σκάφους στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Θα κλιμακώνεται ανάλογα με τη διάρκεια παραμονής από έναν, τρεις, έξι ή δώδεκα μήνες.
Στον υπολογισμό του, θα λαμβάνεται υπόψη και το μήκος του σκάφους, και θα κλιμακώνεται –με βάση το ως τώρα σχέδιο- από 200 ευρώ το «τρέχον μέτρο» για τα πιο μικρά σκάφη (12 έως 15 μέτρα) σε έως και 400 ευρώ για τα πάνω από 25 μέτρα για τα ιστιοφόρα ή 500 μέτρα για τα μηχανοκίνητα.
Θα προβλέπονται όμως και συντελεστές μείωσης του Τέλους έως 20% ανάλογα με την παλαιότητα του σκάφους, αλλά και περαιτέρω μειώσεις για τα «παραδοσιακά σκάφη».