Τι είναι το Phone Banking;
Η υπηρεσία σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας, όπως μεταφορές και πληρωμές αλλά και να έχετε πληροφόρηση για τους λογαριασμούς σας και τα προϊόντα της Τράπεζας, όπου και αν βρίσκεστε.
Επιπλέον μπορείτε να δηλώνετε απώλεια καρτών (χρεωστικών ή πιστωτικών) και να έχετε βοήθεια σε οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία, που σας δημιουργείται κατά τη διάρκεια των συναλλαγών σας με την Εθνική Τράπεζα.
Αρκεί να καλέσετε στον αριθμό 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή στον αριθμό +30 210 48484848 από το εξωτερικό και μια φιλική φωνή θα σας καθοδηγήσει στο μενού υπηρεσιών και θα περιμένει τις οδηγίες σας.
Πείτε αυτό που θέλετε και θα εξυπηρετηθείτε εύκολα και γρήγορα είτε επιλέξετε το αυτόματο σύστημα (IVR), που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής είτε συνδεθείτε με έναν από τους εκπροσώπους (agents) της υπηρεσίας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;
Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω Phone Banking, είναι απόλυτα ασφαλείς. Για την ολοκλήρωσή τους απαιτείται ο προσωπικός σας κωδικός (UserID) και ένας ή περισσότεροι αριθμοί από την ειδική συσκευή (Ηλεκτρονικός
Κλειδάριθμος), με την οποία θα σας εφοδιάσει η Τράπεζα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι πρακτικά απαραβίαστος.
Τι είναι ο Ηλεκτρονικός Κλειδάριθμος (e-Code);
Ο ηλεκτρονικός κλειδάριθμος (e-Code) είναι μια εύχρηστη συσκευή μικρού μεγέθους, η οποία παράγει κωδικούς μίας χρήσης, που ισχύουν μόνο για 32 δευτερόλεπτα. Για κάθε εγχρήματη συναλλαγή απαιτείται η επιβεβαίωσή σας με την
εισαγωγή ενός κωδικού από τον ηλεκτρονικό κλειδάριθμο.
Κάθε συσκευή αντιστοιχίζεται με έναν και μόνο κωδικό πελάτη (UserID). Επομένως, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε τρίτο.
Ωστόσο σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής μπορείτε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του Phone Banking και να ζητήσετε το κλείδωμα της συσκευής.
Πώς μπορώ να εγγραφώ στην υπηρεσία;
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στις υπηρεσίες του Phone Banking αρκεί να επισκεφθείτε οποιοδήποτε Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας και να συμπληρώσετε τη σχετική αίτηση.
Εφόσον είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης του Internet Banking μπορείτε να υποβάλλετε on-line την ειδική αίτηση που είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας στην καρτέλα «ΑΙΤΗΣΕΙΣ».
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις χρήσης της υπηρεσίας;
Οποιοσδήποτε μπορεί να καλέσει την υπηρεσία Phone Banking και να λάβει πληροφορίες για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας.
Για να μπορείτε όμως να πραγματοποιείτε συναλλαγές και να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις δυνατότητες που σάς προσφέρει η υπηρεσία Phone Banking πρέπει να είστε πελάτης της Εθνικής Τράπεζας και να διαθέτετε τουλάχιστον ένα τραπεζικό λογαριασμό.
Έχω κάποια άλλα πλεονεκτήματα;
Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία Phone Banking αποκτάτε αυτόματα και το δικαίωμα χρήσης του Internet Banking εξασφαλίζοντας πρόσθετες δυνατότητες εξυπηρέτησης μέσω του Internet ή κινητού τηλεφώνου (υπηρεσία i-mode).
Εάν χρειαστώ βοήθεια ή διευκρινίσεις;
Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη χρήση της υπηρεσίας μπορείτε να πείτε «Εκπρόσωπος» και αμέσως θα συνδεθείτε με ένα από τα άριστα εκπαιδευμένα στελέχη της υπηρεσίας, το οποίο θα σας βοηθήσει στην πραγματοποίηση της συναλλαγής σας και θα σας προσφέρει κάθε απαραίτητη πληροφορία για τη χρήση της υπηρεσίας αλλά και για τα προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr