Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Τώρα η επιλογή πελατών εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε όλους τους κλάδους. Ετσι, μαζί με την πίστωση που δίνουν στους πελάτες (π.χ. μέσω μεταχρονολογημένων επιταγών) δίνουν και μία προειδοποίηση: «αν δεν είστε συνεπής μέχρι τότε, δεν σας θέλω για πελάτη. Να φύγετε και ας γράψω ζημιά».
Η πρακτική αυτή επιβεβαιώνεται και από τον Σύνδεσμο Ανωτάτων Στελεχών Διαχείρισης Πιστωτικού Κινδύνου, επισημαίνοντας πως ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναθέτουν στην οικονομική ή την εμπορική διεύθυνση την «αξιολόγηση» των πελατών τους. Επίσης, έχει αυξηθεί η ζήτηση για αξιολόγηση πελατών από εξειδικευμένες εταιρείες. Οι μικρότερες επιχειρήσεις κάνουν την αξιολόγηση εσωτερικά, ενώ οι μεγαλύτερες την αναθέτουν σε εξειδικευμένα γραφεία.
Περισσότερα στο eranistis.eu