Όμως, λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας και των προβλημάτων που βιώνουν οι καταναλωτές, ο ΕΣΣΕ προτείνει, όσες επιχειρήσεις το επιθυμούν, να διατηρήσουν τις χαμηλές τιμές των εκπτώσεων και για το επόμενο χρονικό διάστημα, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών- πελατών τους.
Με την ευκαιρία εξάλλου, του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας» στις 8 Μαρτίου και της «Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή» στις 15 Μαρτίου, ο εμπορικός κόσμος αναγνωρίζοντας τη συμβολή των γυναικών στην κατανάλωση και θέλοντας να ενισχύσει τις μεταξύ των δύο μερών της αγοράς σχέσεις εμπιστοσύνης, συμμετέχει έμπρακτα τα τελευταία χρόνια στον εορτασμό των δύο επετείων με σειρά εκδηλώσεων, όπως τριήμερα «χαμηλών τιμών».
Εκτός των λοιπών εκδηλώσεων, που θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και τις καταναλωτικές οργανώσεις, θεωρούμε ότι, η προσφορά «χαμηλών τιμών» την περίοδο αυτή (1 -15/3), εκτός από συμφέρουσα για τους καταναλωτές, θα είναι και μια μικρή ανταπόδοση στις γυναίκες που στηρίζουν την κατανάλωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr