«Η σημερινή πρόκληση για τους εκδότες εφημερίδων είναι να μάθουν πώς να κεφαλαιοποιούν αυτό το online αναγνωστικό κοινό και να μεταφράσουν την αυξανόμενη συμμετοχή τους σε έσοδα» είπε. Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν ότι οι επισκέπτες των δέκα δημοφιλέστερων δικτυακών τόπων εφημερίδων στις ΗΠΑ ανήλθε το Δεκέμβριο στα 40,1 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 16% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Παρά τα σημαντικά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της κρίσης, οι Times της Νέας Υόρκης παραμένουν η δημοφιλέστερη εφημερίδα στο Διαδίκτυο. Το αναγνωστικό κοινό της ηλεκτρονικής έκδοσης αυξήθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση και έφτασε το Δεκέμβριο τους 18,2 εκατ. χρήστες. Στη δεύτερη θέση η USA Today με αύξηση 15% στα 11,4 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες. Τρίτη η Washington Post με αύξηση 12% και 9,5 εκατ. μοναδικούς χρήστες, τέταρτοι οι Times του Λος Αντζελες με αύξηση 73% και 8,0 εκατ. χρήστες τον περασμένο Δεκέμβριο. Από τη δεκάδα των δέκα δημοφιλέστερων, η μόνη εφημερίδα που είδε τους online επισκέπτες της να μειώνονται είναι η Boston Globe (μείωση 6% στους 4,1 εκατ. μοναδικούς χρήστες).
Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν επίσης ότι οι χρήστες διαβάζουν τις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων όλο και πιο τακτικά. Η μέση συχνότητα επισκέψεων ανήλθε το Δεκέμβριο στις 6,3 φορές ανά μήνα, συγκριτικά με 5,8 επισκέψεις ανά μήνα το Δεκέμβριο του 2007. Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες σε κάθε τους επίσκεψη αυξήθηκε οριακά (2%) στη μισή ώρα.
Πάντως, παρά την αύξηση της επισκεψιμότητας, οι δικτυακοί τόποι των εφημερίδων υστερούν σημαντικά σε αριθμό χρηστών σε σχέση με τις μεγάλες διαδικτυακές πύλες: Σύμφωνα με τη Nielsen, το Google παρέμεινε το Δεκέμβριο ο δημοφιλέστερος διαδικτυακός προορισμός με 133,8 εκατ., μοναδικούς επισκέπτες από τις ΗΠΑ. Ακολουθούν η Microsoft με 126 εκατ. και το Yahoo με 118 εκατ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr