Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι δέχθηκε επώνυμη και τεκμηριωμένη καταγγελία από καταναλωτή ότι έπειτα από αποστολή μηνύματος σε πενταψήφιο αριθμό, για τη συμμετοχή σε διαγωνισμό, άρχισε να λαμβάνει μηνύματα προκειμένου να συμμετάσχει και σε άλλους.
Η καταγγελία έγκειται στο ότι για τα μηνύματα που δεχόταν από τον πενταψήφιο αριθμό χρεωνόταν στο λογαριασμό του με 1,68 ευρώ.
Το νέο ΙΝΚΑ αναφέρει ότι στην έρευνα που διενήργησε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, με την οποία είναι συμβεβλημένος ο καταναλωτής, ρίχνει την ευθύνη στην εταιρία που διαχειρίζεται τον πενταψήφιο αριθμό.
Το Νέο ΙΝΚΑ δηλώνει ότι έχει έτοιμα τα στοιχεία προκειμένου να ζητήσει την εισαγγελική παρέμβαση για την συνολική προστασία των πολιτών - καταναλωτών, διότι οι χρεώσεις έγιναν χωρίς την ρητή ενημέρωση και την συγκατάθεση του λήπτη και οι χρεώσεις αυτές από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και την εταιρεία διαχείρισης είναι παράνομες και άκυρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr