Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner, η Agentic AI θα φέρει επανάσταση στον τρόπο που διεξάγονται οι αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης. Ενώ τα προηγούμενα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης περιορίζονταν στη δημιουργία κειμένου ή στην περίληψη αλληλεπιδράσεων, στην agentic AI τα συστήματα AI διαθέτουν την ικανότητα να ενεργούν αυτόνομα για την ολοκλήρωση εργασιών.
Τόσο οι πελάτες, όσο και οι οργανισμοί θα αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να αυτοματοποιήσουν τις αλληλεπιδράσεις μέσω της χρήσης AI agents και bots, αναδιαμορφώνοντας ριζικά τη σχέση μεταξύ των ομάδων εξυπηρέτησης και των πελατών τους.
Επαναπροσδιορίζοντας την εμπειρία του πελάτη
Ωστόσο, για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών που έχουν συνηθίσει να χειρίζονται τις απαιτήσεις τους, η εν λόγω μετάβαση συνιστά μια πιθανή πρόκληση.
Σύμφωνα με την Gartner οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους, όσον αφορά τη διαχείριση των εισερχόμενων αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης, προετοιμάζοντας ένα μέλλον, όπου τα αιτήματα τα οποία καθοδηγούνται από την Τεχνητή Νοημοσύνη θα γίνουν ο κανόνας. Σε αυτό το μέλλον, η αυτοματοποίηση θα πρέπει να γίνει η κυρίαρχη στρατηγική για όλες τις ομάδες εξυπηρέτησης.
Ταυτόχρονα, όμως, και για τους πελάτες που αξιοποιούν την agentic AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης θα υποστεί σημαντικό μετασχηματισμό. Οι ΑΙ agents δεν θα παρέχουν μόνο πληροφορίες, αλλά θα αναλαμβάνουν και δράση, όπως η πλοήγηση σε ιστότοπους για την ακύρωση συνδρομών ή η διαπραγμάτευση βέλτιστων τιμών αποστολής για λογαριασμό επιχειρηματικών πελατών.
Εσο… έτοιμοι;
Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών θα πρέπει να διαχειριστούν τις αλλαγές στη φύση και τον όγκο των σχετικών αλληλεπιδράσεων.