Νέα μελέτη της Juniper Research διαπιστώνει ότι οι δαπάνες των επιχειρήσεων για τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης, μέσω καναλιών ανταλλαγής μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας, θα αυξηθούν κατά 1.250% τα επόμενα τέσσερα χρόνια από τα $830 εκατ. το 2024.
Προβλέπει ότι η ικανότητα αυτοματοποίησης της εξατομίκευσης του περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών μάρκετινγκ και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες μέσω chatbots, θα είναι ο βασικός μοχλός για αυτήν τη σημαντική μελλοντική ανάπτυξη.
“Το Generative AI είναι ένα υποσύνολο της τεχνητής νοημοσύνης και όταν εφαρμόζεται σε μηνύματα μέσω κινητού, δημιουργεί νέες δυνατότητες, όπως η σύνοψη συνομιλιών, η ενεργοποίηση chatbot και η δημιουργία υπερεξατομικευμένου περιεχομένου για καμπάνιες μάρκετινγκ για κινητά”, αναφέρει η Juniper Research στη μελέτη της “Global Generative AI in Mobile Messaging Market 2024-2028”.
Οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας ερευνών, θα πρέπει να αποφύγουν τη στάση της “σιωπηρής προσέγγισης στο Generative AI”. Όπως εξηγούν οι αναλυτές της Juniper Research, για να μεγιστοποιηθεί ο αντίκτυπος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στις πολυκαναλικές στρατηγικές, οι προμηθευτές ανταλλαγής μηνυμάτων πρέπει να εφαρμόσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη σε όλα τα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων εμπλουτισμένων μέσων, συμπεριλαμβανομένων των chatbot και των RCS (Rich Communications Services).
“Με αυτόν τον τρόπο, οι στρατηγικές όλων των καναλιών θα επωφεληθούν από την ενοποίηση των εμπειριών των πελατών σε διαφορετικά κανάλια”, τονίζει η έκθεση.
Η έρευνα προβλέπει ότι η ανακοινωθείσα υποστήριξη της Apple για RCS μέσω συσκευών iOS θα οδηγήσει τον παγκόσμιο αριθμό ενεργών χρηστών RCS σε 2,9 δισ. έως το 2028. Με τη σειρά του, πάνω από το 40% των δαπανών παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης σε μηνύματα για κινητά θα αποδοθεί στο RCS έως το 2028, λόγω της πλούσιας σε πολυμέσα φύσης του και της ικανότητας του να συμπεριλαμβάνεται σε εγγενείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.
“Η εφαρμογή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε πολυκαναλικές στρατηγικές θα προσφέρει στις επιχειρήσεις έναν ασφαλή δρόμο για να εξασφαλίσουν την απόδοση της επένδυσης τους. Η δημιουργία εξατομικευμένων καμπανιών μάρκετινγκ θα επιτρέψει στα μηνύματα για κινητά να γίνουν βιώσιμα κανάλια πωλήσεων, τα οποία θα ανταγωνίζονται τις καθιερωμένες διαδικτυακές εφαρμογές και τα φυσικά καταστήματα σε έσοδα”, προσθέτει η ίδια μελέτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr