Ειδικότερα, η αγωγή θα αφορά πιθανές παραβάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας από τις τακτικές που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να διασφαλίσει την κυριαρχία της.
Αυτή, πρόκειται για τη δεύτερη αγωγή του υπουργείου Δικαιοσύνης, μετά την προσφυγή του 2020 για μονοπώλιο στις διαδικτυακές αναζητήσεις.
Οι online διαφημίσεις αντιστοιχούν σήμερα στο 80% των εσόδων της Google, η οποία διαθέτει ένα πελώριο δίκτυο που συνδέει τους διαφημιζόμενους με δικτυακούς τόπους που ενδιαφέρονται να φιλοξενήσουν καταχωρίσεις.
Διαφημιστικές εταιρείες και εκδότες του Διαδικτύου έχουν καταγγείλει αδιαφάνεια σχετικά με το πώς μοιράζεται η διαφημιστική δαπάνη ανάμεσα στην Google και τους εκδότες.
Η εταιρεία παραμένει μακράν η κυρίαρχη στην αγορά, ωστόσο το μερίδιό της στα έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις μειώνεται στις ΗΠΑ, από το 36,7% το 2016 στο 28,8% πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία του Insider Intelligence.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr