Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η δημοφιλής ταξιδιωτική πύλη Booking.com σε περισσότερους από 24.000 ανθρώπους σε 32 χώρες, ένας σημαντικός αριθμός χρηστών απάντησε ότι το metaverse θα μπορούσε να τους βοηθήσει να καθορίσουν τον ταξιδιωτικό προορισμό τους.
Η έρευνα δείχνει σημαντικό ενδιαφέρον μεταξύ των ταξιδιωτών να «βιώνουν» ουσιαστικά προορισμούς, ενώ επιλέγουν ένα μέρος για να περάσουν τις διακοπές τους. Από τους ερωτηθέντες, οι πιο διατεθειμένοι να βιώσουν εικονικά ταξίδια στο metaverse είναι αυτοί της γενιάς Generation Z (45%) και οι Millennials (43%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες είπαν ότι η εικονική πραγματικότητα είναι ένα βιώσιμο εργαλείο κατά την επιλογή ενός καλού ταξιδιωτικού προορισμού.
Η Booking.com σημειώνει επίσης ότι 4.574 ερωτηθέντες ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε νέα μέρη μόνο αφού τα είχαν βιώσει στο metaverse. Επίσης, το 35% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να περάσουν αρκετές ημέρες στο metaverse για να αποκτήσουν μια οπτική για το περιβάλλον και τα μέρη που μπορεί να τραβήξουν την προσοχή τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και blockchain θα επιτρέψουν στους χρήστες να βιώσουν ο,τιδήποτε, από μια ηλιόλουστη παραλία μέχρι την έρημο, χωρίς να βρίσκονται φυσικά στο χώρο.
Ωστόσο, το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να πιστεύει ότι η εμπειρία που προσφέρει το metaverse και άλλες εικονικές τεχνολογίες δεν συγκρίνεται με την πραγματική παρουσία εκεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr