Ειδικότερα, σε σχετική συνέντευξή του η οποία δημοσιεύτηκε την Τρίτη στο The Verge, ο CEO της Meta είπε ότι η VR (virtual reality), η τεχνολογία στην οποία στοιχημάτισε ολόκληρη την εταιρεία του των 340 δισεκατομμυρίων δολαρίων πριν από ένα χρόνο, εισέρχεται «στο κατώφλι της απογοήτευσης». Μάλιστα, σύμφωνα με το CNBC, αυτός είναι ένας όρος που είθισται να χρησιμοποιείται από ανθρώπους στη βιομηχανία της τεχνολογίας, όταν ο ενθουσιασμός γύρω από ένα νέο concept εξασθενεί δραστικά.
Με απλά λόγια το metaverse δεν... τσουλάει, λόγω των δραματικών εξελίξεων που προκάλεσε κυρίως ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Έτσι, λοιπόν, τα σχόλια του Ζούκερμπεργκ ουσιαστικά τοποθετούν τις προσδοκίες για την επιτυχία του νέου gadget, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου, σχεδόν στο μηδέν. Ωστόσο παρά την απογοήτευσή του, ο ίδιος επανέλαβε την πεποίθησή του ότι τα metaverse gadgets θα είναι «πλήρως ώριμα» αργότερα αυτή τη δεκαετία, όταν ο κόσμος θα είναι έτοιμος να αντιληφθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας.
To σημαντικό ζήτημα είναι ότι η Meta επιθυμεί να πουλήσει άμεσα αυτό το νέο gadget γι’ αυτό περιμένει από άτομα της τεχνολογίας και προγραμματιστές λογισμικού να εφεύρουν επιτακτικούς λόγους για να αγοράσουν ένα από τα εξελιγμένα γυαλιά εικονικής και ανάμικτης πραγματικότητας.
Η Meta χάνει τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για το metaverse
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το CNBC, η Meta ξοδεύει τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην προσπάθειά της να υιοθετήσει και να προωθήσει τη φιλοσοφία του metaverse, ενώ ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ έχει αρχίσει να προειδοποιεί για μείωση του ενδιαφέροντος για το concept. Δυστυχώς, είναι πιθανό στο τέλος της επόμενης δεκαετίας ή ακόμα και στη δεκαετία του 2030 να αποδειχθεί ότι ο CΕΟ της εταιρείας έχει δίκιο, ωστόσο η Meta έχει πολλά σύγχρονα ζητήματα να διαχειριστεί μέχρι τότε.
Υπενθυμίζεται ότι το φιλόδοξό σχέδιο του να μετατρέψει το Facebook από εταιρεία social media σε metaverse, ο Ζούκερμπεργκ το είχε εκφράσει από το περασμένο έτος.
Τα χαρακτηριστικά της «Quest Pro»
Ουσιαστικά, το νέο gadget που παρουσίασε την Τρίτη ο CEO της Meta αποτελεί αναβάθμιση της υπάρχουσας «Quest 2». Πλέον, η νέα συσκευή διαθέτει υψηλής ανάλυσης έγχρωμη κάμερα που κοιτάει προς τα έξω και τραβάει σε 3D το γύρω περιβάλλον.
Επίσης διαθέτει αισθητήρες που κοιτάζουν προς τον χρήστη και αναπαράγουν τις κινήσεις των ματιών και τις εκφράσεις του προσώπου του, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια αίσθηση ότι το ψηφιακό avatar του χρήστη επικοινωνεί πιο φυσικά με τους ανθρώπους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr