Ειδικότερα:
- Οι πωλήσεις ανέβηκαν από τα 18,7 στα 22 εκατ. ευρώ.
- Το EBITDA διευρύνθηκε από τα 424 στα 913 χιλ. ευρώ.
- Το καθαρό αποτέλεσμα από ζημία 284 χιλ. πέρυσι, μετατράπηκε σε κέρδος 131 χιλ. ευρώ το 2021.
- Τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν στα 8,34 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα περυσινά αποτελέσματα θα μπορούσαν να ήταν ακόμη καλύτερα, αν δεν προέκυπταν ελλείψεις σε κατηγορίες προϊόντων, λόγω των διεθνών ζητημάτων στο μέτωπο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σε ό,τι αφορά την προβλεπόμενη φετινή πορεία, η εισηγμένη εταιρεία αναφέρει: «Το 2022 ξεκίνησε με θετικές προοπτικές για την ελληνική οικονομία. Οι δυνητικοί επενδυτές, παρά την πτώση του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών και της κερδοφορίας των επιχειρήσεων του 2020 και του 2021, αποτιμούν θετικά τις μακροχρόνιες προοπτικές της ελληνικής οικονομίας. Η διαφαινόμενη αποκλιμάκωση της πανδημίας οδηγεί στη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και δημιουργεί συγκρατημένη αισιοδοξία κυρίως για την πορεία του τουρισμού.
Στον αντίποδα, ο πόλεμος στην Ουκρανία αποτελεί σοκ για την παγκόσμια οικονομία. Διεθνείς Οργανισμοί και κυβερνήσεις προσπαθούν να υπολογίσουν τις επιπτώσεις. Οι κύριες επιπτώσεις του πολέμου στην οικονομία περιλαμβάνουν: υψηλότερες τιμές για εμπορεύματα με αποτέλεσμα την αύξηση του πληθωρισμού και την επιβράδυνση της ζήτησης καθώς και επιδείνωση του επιχειρηματικού κλίματος και μεγαλύτερη επενδυτική αβεβαιότητα.
Για το 2022, η στρατηγική της εταιρείας στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της και στη συνέχιση της ανάπτυξης σε νέες αγορές. Οι δράσεις της εταιρίας στοχεύουν στην ενδυνάμωση των συνεργασιών που ήδη συντηρεί καθώς και στην επέκταση τους. Παράλληλα, εξετάζονται προτάσεις για επέκταση των δραστηριοτήτων της σε βαλκανικές χώρες. Πυλώνες ανάπτυξης της Εταιρείας θα αποτελέσουν η επέκταση των δικτύων διανομής, η παροχή εξειδικευμένων και υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών.
Στον κλάδο των καταναλωτικών ειδών η Intetech συνεχίζει να επενδύει σε shop in shop χώρους στα μεγαλύτερα καταστήματα των εμπορικών συνεργατών μας με σκοπό τη βελτίωση του brand awareness της Panasonic και της προβολής των νέων τεχνολογιών των προϊόντων.
Εντός του 2022 αναμένεται να ενισχυθούν οι πωλήσεις με την κυκλοφορία νέων μοντέλων στις προϊοντικές κατηγορίες της εταιρείας. Προγραμματίζεται το λανσάρισμα νέων κωδικών σε όλες τις κατηγορίες εμπορευμάτων: Τηλεόραση, κινητό τηλέφωνο 4G, επαγγελματικές κουρευτικές μηχανές, ακουστικά κτλ.
Ωστόσο, προβληματισμό δημιουργούν τα προβλήματα παραγωγής με συνέπεια τη μειωμένη διαθεσιμότητα και τα σοβαρά θέματα φορτώσεων τα οποία επιφέρουν πολύ χαμηλά αποθέματα ιδίως στην κατηγορία των ασυρμάτων τηλεφώνων και τηλεφωνικών κέντρων. Βελτίωση αναμένεται από το καλοκαίρι και μετά.
Αντίστοιχη ανησυχία δημιουργείται από τις αυξήσεις των τιμών στους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών. Από αρχές Ιανουαρίου 2022 έχουν ήδη καταγραφεί αυξήσεις και επιπλέον, αναμένεται νέα αύξηση τιμών.
Στον κλάδο των επαγγελματικών λύσεων, για το 2022 προβλέπεται η συνέχιση της προσπάθειας ανάληψης έργων στους τομείς της ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων αλλά και σε πρόσθετους τομείς υψηλής εξειδίκευσης ως αντιστάθμιση του γενικότερου αντίξοου κλίματος που επικρατεί στη διεθνή και ελληνική αγορά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr