Από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου 2020, ξεκίνησε μία σειρά εσωτερικών διαδικτυακών δράσεων ενημέρωσης και αφύπνισης των ανθρώπων της στις αρχές εξυπηρέτησης πελατών, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της καθημερινής επικοινωνίας τους τόσο με τον εξωτερικό όσο και με τον εσωτερικό τους πελάτη. Η Data Communication αυτή την ιδιαίτερη χρονιά εστίασε στην καθημερινή ενημέρωση των εργαζομένων της μέσω ενημερωτικών emails τονίζοντας τη σημασία του να ακούς τον πελάτη, να κατανοείς τις ανάγκες του και να στέκεσαι πάντα στο πλευρό του.
Στο πλαίσιο της προσέγγιση της εταιρείας να εστιάζει στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και στο τι σημαίνει στην πράξη να έχεις πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη, το τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού προέτρεψε όσους βρίσκονται στη πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης να στείλουν τις προσωπικές τους ιστορίες - success stories - εξυπηρέτησης πελατών. Στο τέλος της εβδομάδας βράβευσε την καλύτερη ιστορία και την μοιράστηκε με όλους!
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αφορά σε έναν διεθνή θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Η HR Manager της Data Communication, Νάσια Σκούτζου δήλωσε σχετικά:
«Το όραμά μας είναι να βρισκόμαστε ενεργά δίπλα σε κάθε πελάτη, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τις πραγματικές ανάγκες του και να λύνουμε τα θέματά του πριν καν εκείνα προκύψουν. Η φιλοσοφία μας είναι να προσφέρουμε πάντα, ο καθένας από το ρόλο του, προσωποποιημένες υπηρεσίες και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να στηρίξουμε τους ανθρώπους μας και να τους ευχαριστήσουμε για το καθημερινό τους έργο και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρουν στους πελάτες μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr