Με βάση τα παραπάνω, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των Ελλήνων καταναλωτών το 2018, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 41% της συνολικής αξίας αγορών που πραγματοποιήθηκαν. Ακολούθησαν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς με ποσοστό 22%, τα ταξίδια με 17%, το σουπερμάρκετ και το φαγητό με 14%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και παρουσίασε η ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων, Pigogo, το Δεκέμβριο, οι εορταστικές αγορές στην Ελλάδα κινήθηκαν στο ίδιο μοτίβο, με τα προϊόντα τεχνολογίας και πάλι να κυριαρχούν με ποσοστό 38% επί του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν, σημειώνει ο ΣΕΠΕ. Τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς ακολούθησαν με 28%, ενώ το σουπερμάρκετ - φαγητό αναδείχθηκε τρίτο με ποσοστό 18%. Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των ταξιδιών, το 77% των αγορών, που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Pigogo, αφορούσε αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ενώ το 23% σε υπηρεσίες διαμονής. Στο μεταξύ, η εταιρεία διαπιστώνει αύξηση των καταναλωτών που κάνουν αγορές μέσα από πλατφόρμες επιστροφής χρημάτων.
Επιστροφή χρημάτων
Κάνοντας την ανασκόπηση του 2018, η Pigogo διαπιστώνει αύξηση 80% της βάσης των χρηστών της πλατφόρμας. Η κρίση φαίνεται ότι οδηγεί τους Έλληνες σε “εξυπνότερες” αγορές, σύμφωνα με την ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων, που καταγράφει αύξηση 150% το 2018, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Από τα στοιχεία της εταιρείας προκύπτει, εξάλλου, ότι το μεγαλύτερο ποσό επιστροφής που συγκέντρωσε χρήστης το 2018 ήταν €382, ενώ €117 ήταν η μεγαλύτερη επιστροφή που καταγράφηκε από μία μόνο αγορά.
Να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη επιστροφή που κέρδισε χρήστης το 2018 από μία μόνο αγορά ήταν από κατάστημα αθλητικών ειδών, ενώ η top ημέρα με τις περισσότερες αγορές το 2018 από τους χρήστες του Pigogo ήταν η Black Friday.
“Οι καταναλωτές γίνονται πιο απαιτητικοί, ερευνούν περισσότερο πριν προχωρήσουν σε αγορά και θέλουν πάντα το μεγαλύτερο δυνατό όφελος από τις αγορές τους. Πιστεύουμε ότι μέρος της επιτυχίας της πλατφόρμας οφείλεται τόσο σε αυτήν τη νέα τάση των καταναλωτών, όσο και στη συνεχόμενη αύξηση της εμπιστοσύνης τους στις ηλεκτρονικές αγορές”, αναφέρει η Pigogo.
Στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 450 μεγάλα και επώνυμα καταστήματα με προϊόντα μόδας και ομορφιάς, υπηρεσίες ταξιδιών, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, είδη σπιτιού, φαγητό και σουπερμάρκετ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr