Στελέχη των τριών φορέων πραγματοποίησαν την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου στον Μύλο Ματσόπουλου. την εναρκτήρια τεχνική συνάντηση του προγράμματος.
Στο AVINT οι φορείς του έργου, έχοντας πλέον την εμπειρία από την προηγούμενη δοκιμή του CityMobil 2, επιχειρούν να κάνουν ένα βήμα παραπέρα. Έχοντας μελετήσει τον κυκλοφοριακό ιστό της πόλης, και έχοντας αποτιμήσει τις ανάγκες μεταφορών, θα ερευνήσουν και θα εγκαταστήσουν μία γραμμή μεταφοράς υποστηριζόμενη από αυτόματα λεωφορεία, πλήρως ενσωματωμένη στον αστικό ιστό. Η ειδοποιός διαφορά είναι πως η γραμμή αυτή θα εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες της πόλης. Έτσι θα γίνει πιο εύκολη, ασφαλής και συχνή η διασύνδεση του κέντρου της πόλης με τη ΣΕΦΑΑ (ΤΕΦΑΑ) και το υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων.
Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση θα γίνουν τα απαραίτητα βήματα για την εγκατάσταση της γραμμής (μελέτη σκοπιμότητας, μελέτη εφαρμογής, προσαρμογή υποδομών, ενοικίαση αυτόματων λεωφορείων) και θα ακολουθήσει η 6-μηνη πιλοτική δοκιμή. Τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής θα αναλυθούν τόσο ως προς τις επιπτώσεις για τα Τρίκαλα όσο και κυρίως ως προς τη δυνατότητα επέκτασης του εγχειρήματος σε μεγαλύτερη κλίμακα σε αυτή και σε άλλες ελληνικές πόλεις.
Η εμφάνιση της αυτόματης οδήγησης (ΑΟ) είναι μια τεράστια αλλαγή στον τομέα των οδικών μεταφορών. Μια αλλαγή που θα έχει πολύ θετικές επιπτώσεις σε θέματα κυκλοφοριακής ασφάλειας, αποδοτικότητας των μεταφορών καθώς και στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις αυτών.
Ο Δήμος Τρικκαίων, όντας ήδη στο παγκόσμιο επίκεντρο των αλλαγών στο θέμα της αυτόματης οδήγησης, μελετά και προωθεί τις δράσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr