Σύμφωνα με το Bloomberg News, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amazon Τζεφ Μπέζος αναζητεί ακόμη το καλύτερο σχήμα γι' αυτά τα νέα καταστήματα.
Ο όμιλος ενδέχεται ωστόσο να υιοθετήσει το μοντέλο του "AmazonGo" που λάνσαρε στο Σιάτλ με ένα κατάστημα χωρίς ταμείο. Έκτοτε έχει ανοίξει δύο καταστήματα βασισμένα στην ίδια αρχή στην πόλη αυτή και ένα άλλο στο Σικάγο.
Οι πελάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή στο κινητό τους για να εισέλθουν στο κατάστημα σκανάροντας τη συσκευή τους για να ενεργοποιήσουν μια περιστρεφόμενη πόρτα. Μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν ανάμεσα σε σάντουιτς, αναψυκτικά ή σνακ και μετά να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να περάσουν από το ταμείο. Συσκευές ανίχνευσης διακρίνουν τι επέλεξαν οι καταναλωτές και τους χρεώνουν αυτομάτως, αναφέρει το Bloomberg.
Όσον αφορά το περιεχόμενο, τα καταστήματα AmazonGo προτείνουν φρεσκομαγειρεμένα φαγητά και μερικά προϊόντα τρέχουσας κατανάλωσης όπως κάνει για παράδειγμα η ιαπωνική αλυσίδα 7-Eleven που είναι δημοφιλής στην Ασία και τις ΗΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr