Συγκεκριμένα, γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ξεκίνησε πρόσφατα στη Σαγκάη τη λειτουργία του καταστήματος Le Marche, ενός χώρου πώλησης κυρίως οπωροκηπευτικών προϊόντων, συνολικής έκτασης 1.000 τ.μ, ο οποίος ενσωματώνει σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες.
Τα καινοτόμα στοιχεία
Η συγκεκριμένη υπεραγορά λειτουργεί χωρίς ταμίες, ενώ διαθέτει και τη λειτουργία της αναγνώρισης προσώπου. Ειδικότερα, με τη βοήθεια μιας μηχανής αναγνώρισης προσώπου στην είσοδο του καταστήματος, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν για συμμετοχή στην Carrefour, ώστε στη συνέχεια να μπορούν να συνδεθούν με το WeChat Pay, μια λειτουργία πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου ενσωματωμένη στην εφαρμογή WeChat της Tencent.
Μόλις γίνει αυτό, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν να αποφύγουν να περιμένουν στη γραμμή για ένα ταμείο, σαρώνοντας τις αγορές τους στο WeChat. Η πληρωμή δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από μια σάρωση προσώπου. Για τους πελάτες που δεν νιώθουν άνετα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, υπάρχουν διαθέσιμοι ταμίες για να εκδώσουν τις αποδείξεις αγορών με τον γνωστό «παλιομοδίτικο» τρόπο.
Στρατιγική συνεργασία Carrefour - Tencent
Σημειώνεται ότι η Carrefour είχε καταλήξει στην απόφαση να αποχωρήσει από την κινεζική αγορά, ωστόσο τελικώς έκανε στροφή 180 μοιρών, συνάπτοντας στρατηγική συνεργασία με την Tencent. Με αυστηρό έλεγχο του κόστους, στο πλαίσιο μίας πιο συγκρατημένης πολιτικής ανάπτυξης, σχεδιάζει να αναπτύξει νέες καινοτόμες ιδέες στην κινεζική αγορά και αναμένεται να ανοίξει άλλα δύο καταστήματα Le Marche μέσα στους επόμενους μήνες, όπως δήλωσε ο Thierry Garnier, εκτελεστικός διευθυντής της Carrefour Greater China.
Η Tencent βοήθησε επίσης την Carrefour να ξεκινήσει μια εφαρμογή εντός του WeChat για να ενισχύσει την online προβολή των προϊόντων της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr