Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Visa (NYSE: V) παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Digital Payments που έγινε σε 22 χώρες, αντικείμενο της οποίας ήταν η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στις ψηφιακές πληρωμές, ανέπαφες συναλλαγές, το online shopping και την ασφάλεια.
Η υιοθέτηση των mobile payments συνεχίζει να αυξάνεται
Οι καταναλωτές βρίσκουν τη λύση πληρωμών που τους ταιριάζει καλύτερα. Η φετινή έρευνα φανέρωσε τα εξής:
Ο κύριος Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Visa σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, δήλωσε:
«Εστιάζουμε στην καινοτομία και στη συνεργασία με ένα ευρύ φάσμα εταιρειών για να παρέχουμε στους καταναλωτές πρόσβαση σε ασφαλείς ψηφιακές πληρωμές, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, με οποιαδήποτε φορητή συσκευή επιθυμούν να χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής φανερώνουν την εμπιστοσύνη και τον ενθουσιασμό των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τους νέους τρόπους συναλλαγών, ενώ το 75% θεωρούν την ταχύτητα ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους.»
Οι Millennials καθοδηγούν την αγορά
Οι Millennials βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης ψηφιακών πληρωμών με 86% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 34 ετών να χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους ως «Χρήστες mobile πληρωμών».
Η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα παραμένουν σημαντικές
Οι βασικοί παράγοντες που καθοδηγούν τις εξελίξεις στις ψηφιακές πληρωμές είναι η άνεση και η ευκολία.
Στην Ελλάδα, το 67% των Millennials και το 68% των υπόλοιπων ηλικιών θεωρούν την ασφάλεια ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στη χρήση φορητών συσκευών για πληρωμές.
Η ιδιωτικότητα είναι αρκετά υψηλά με το 54% των millennials να τους απασχολεί ότι ενδεχομένως να επηρεαστεί η ιδιωτική τους ζωή.
Η αποδοχή των ψηφιακών πληρωμών επεκτείνεται
Στην Ευρώπη και στην χώρα μας αυξάνονται συνεχώς οι επιχειρήσεις που υποστηρίζουν πληρωμές με κάρτες και φορητές συσκευές (NFC).