Κατά τη διάρκεια μιας real-time δημοπρασίας στο εξατομικευμένο retargeting, ο υπολογισμός πραγματοποιείται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ο μηχανισμός προτροπής έχει στη διάθεση του μόνο λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου προκειμένου να αποφασίσει τι θα παρουσιάσει σε μια διαφήμιση. Η απόφαση για το τι θα εμφανιστεί τελικά στη διαφήμιση λαμβάνεται με βάση το τι έψαχνε ο συγκεκριμένος χρήστης, έχοντας υπόψη τα δεδομένα στα οποία έχει κάνει κλικ, πληροφορίες σχετικά με το προϊόν, τις κατηγορίες ενδιαφέροντος του, την αγοραστική του συμπεριφορά και την τακτική αναζήτησης του. Λόγω των χρονικών περιορισμών, ο μηχανισμός πρέπει να δράσει γρήγορα για να επιλέξει σωστά μέσα από δισεκατομμύρια συνδυασμούς και να παρουσιάσει το περιεχόμενο με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για έναν δυνητικό αγοραστή.
Η RTB House εφάρμοσε πρόσφατα νέους αλγόριθμους στο μηχανισμό προτροπής της, επιτρέποντας πιο ακριβείς συμβουλές κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Η τελική διαφήμιση βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο φάσμα πληροφοριών, το οποίο δεν λαμβάνει υπόψη μόνο τα πρότυπα αναφοράς που έχουν άλλοι χρήστες με παρόμοιο προφίλ αγορών, λαμβάνει υπόψη επίσης τι διαφημίσεις είχε δει πριν ο χρήστης. .
Η νέα αυτή προσέγγιση χρησιμοποιεί το deep learning, την πιο υποσχόμενη υποκατηγορία έρευνας που ασχολείται με την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μιμείται τον τρόπο λειτουργίας του ανθρώπινου εγκεφάλου στην επίλυση προβλημάτων. Επίσης, λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με το σε τι είναι περισσότερο πιθανό να κάνει κλικ ένας χρήστης, να περιηγηθεί ή να αγοράσει. Χωρίς το deep learning, δεν θα ήταν δυνατό να εκμεταλλευτούμε την δυναμική εξατομίκευση από πολλαπλές διαστάσεις, όχι μόνο βάσει τυπικών συστημάτων προτροπής αλλά και από το που επιλέγονται τα προϊόντα στα banners σύμφωνα με το ιστορικό εμφανίσεων του χρήστη.
Η νέα αυτή μέθοδος χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία computer vision, η οποία επιτρέπει την αυτοματοποιημένη εξαγωγή, ανάλυση και κατανόηση πληροφοριών από μία μόνο εικόνα ή από μια σειρά εικόνων και αναζητά ομοιότητες μεταξύ των προϊόντων που ελέγχονται από τους πιθανούς αγοραστές.
Ως αποτέλεσμα οι προτροπές βελτιώνονται ακόμα περισσότερο, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από την επισκεψιμότητα και τα κλικ που γίνονται από τους πελάτες της RTB House. Οι χρήστες έκαναν κλικ σε διαφημίσεις έως και 41% περισσότερο από ότι συνήθως με τον νέο μηχανισμό προτροπής τηςRTB House που χρησιμοποιεί το deep learning. Η αύξηση των ποσοστών σημειώθηκε κυρίως σε τομείς όπως: ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας και πολλαπλών κατηγοριών, όπου οι δυνατότητεςπροτροπής μεταξύ κατηγοριών είναι σχεδόν ατελείωτες.
Ο Bartlomiej Romanski, Chief Technology Officer της RTB House, παρατήρησε ότι τα τελευταία χρόνια ο συγκεκριμένος κλάδος χρησιμοποιεί εργαλεία που με κάποιο τρόπο ξεπερνούν την ανθρώπινη διαίσθηση ή τις δυνατότητες της όρασης. Επίσης, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να κάνουμε τις διαφημίσεις retargeting ευχάριστες για τους πελάτες και ταυτόχρονα περισσότερο αποτελεσματικές. Ο καινοτόμος μηχανισμός προτροπής που εφαρμόσαμε οδηγεί την εξατομίκευση σε νέα επίπεδα. Χάρη στο deep learning ο μηχανισμός μας εξελίχθηκε προκειμένου να επιλέγει αξιόπιστα προϊόντα τα οποία θα εμφανίζονται στα banners και τα οποία έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσει ο χρήστης. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία computer vision, έχουμε τη δυνατότητα να αναλύουμε χιλιάδες εικόνες ανά δευτερόλεπτο, να ορίζουμε πρότυπα με πολύ μεγάλη ακρίβεια και να προσαρμόζουμε τις προτροπές σε κάθε μικρή αλλαγή στη συμπεριφορά του πελάτη. Τελικά, οι υψηλότερες επιδόσεις φέρνουν στους πελάτες μας μεγαλύτερη απόδοση στις διαφημιστικές δαπάνες και συμβάλλουν στον πολλαπλασιασμό του ROI.»
Η RTB House είναι μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που ανέπτυξε και εφάρμοσε τη δική της τεχνολογία για αγορά διαφημίσεων με το μοντέλο RTB (bidding σε πραγματικό χρόνο) – μία λύση στην οποία οι αγοραστές συμμετέχουν σε δημοπρασίες διαφημιστικού χώρου σε πραγματικό χρόνο. Η εταιρεία δραστηριοποιείται παγκοσμίως και διενεργεί πάνω από 1.000 μοναδικές εκστρατείες για παγκόσμια brands σε πάνω από 40 αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Ασία και τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η ομάδα της RTB αποτελείται από πάνω από 200 άτομα: έμπειρα στελέχη, αναλυτές, στελέχη πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, προγραμματιστές και άλλοι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr