Όπως σημειώνει το BBC, οι δοκιμές αυτές έρχονται εν μέσω μιας περιόδου κατά την οποία η μεγάλη αντίπαλος, Apple, κάνει κινήσεις με σκοπό τη διευκόλυνση της αποτροπής του auto-play σε βίντεο που εμφανίζονται στον browser της.
Επίσης, υπενθυμίζεται πως και το Facebook έχει γίνει στόχος επικρίσεων για το auto-play στα βίντεο που εμφανίζονται στη δική του πλατφόρμα.
«Πειραματιζόμαστε συνέχεια με τρόπους να βελτιώσουμε την εμπειρία αναζήτησης για τους χρήστες μας, αλλά δεν έχουμε σχέδια να ανακοινώσουμε αυτή τη στιγμή» δήλωσε εκπρόσωπος της Google (αν και το BBC αναφέρει πως αναμένονται σύντομα αποκαλύψεις από την εταιρεία όσον αφορά στις προθέσεις της).
Τα περί auto-play στη μηχανή αναζήτησης της Google ανέφερε πρώτα το The SEM Post, νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.
Προς το παρόν, τα βίντεο εμφανίζονται στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων και φαίνονται να περιορίζονται σε ταινίες, όσον αφορά στη θεματολογία τους- ενώ είναι λίγοι οι χρήστες που επηρεάζονται.
Στα παραδείγματα που είδε το SEM Post, ο χρήστης έπρεπε να ενεργοποιήσει ο ίδιος τον ήχο, εάν ήθελε να τον ακούσει- ενώ η συγκεκριμένη λειτουργία φαίνεται να περιορίζεται σε αναζητήσεις σε desktop υπολογιστές, και σε συγκεκριμένες εκδόσεις της μηχανής αναζήτησης.
Τα βίντεο προέρχονταν από το YouTube, και δεν περιείχαν διαφημίσεις που προβάλλονταν πριν την έναρξη του βίντεο (κάτι που συνέβαινε εάν προβάλλονταν απευθείας στο YouTube).
Πάντως, όπως σημειώνει το BBC, η εισαγωγή auto-play διαφημιστικών βίντεο στο Facebook, το Twitter και το Instagram έχει επιφέρει σημαντική αύξηση των διαφημιστικών εσόδων.
Παρόλα αυτά, η Apple αποκάλυψε τον προηγούμενο μήνα ότι θεωρεί υποχρέωσή της να διευκολύνει τους χρήστες της να μπλοκάρουν- εφόσον το επιθυμούν- το auto-play στην επόμενη έκδοση του MacOS, δίνοντας στον χρήστη την επιλογή να πατήσει, αν το θέλει, ο ίδιος το «play».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr