Η RTB House δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2014, προσφέροντας λύσεις βασισμένες στο εξατομικευμένο retargeting, μία εξαιρετικά αποτελεσματική τεχνολογία διαφήμισης, η οποία δίνει τη δυνατότητα επαναπροσέγγισης των πελατών, προβάλλοντας τους διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις ατομικές και αγοραστικές τους ανάγκες ή στο ιστορικό περιήγησης τους στο διαδίκτυο. Ολόκληρος ο διαφημιστικός χώρος αγοράζεται σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της τεχνολογία RTB (Real Time Bidding), το οποίο σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αγοράσουν μεμονωμένες διαφημιστικές προβολές και να τις προβάλλουν σε ένα αγοραστή με υψηλή δυναμικότητα, ακριβώς τη στιγμή κατά την οποία οι αγοραστές βρίσκονται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Το 2015 η RTB House συνεργάστηκε με τηνImpruvo – μία διεθνή συμβουλευτική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία εκπροσωπείται από τον Αλέξανδρο Ρήγα (CEO) – εταιρεία η οποία είναι πλέον ο επίσημος αποκλειστικός αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα. ΗRTB House προσφέρει υψηλής τεχνολογίας λύσεις για εξατομικευμένη display διαφήμιση σε κορυφαίαe-Shops όπως, μεταξύ άλλων, τα INTERSPORT,ZAKCRET Sports, Spartoo, Gianna Kazakou Online, Ntynomai.gr, Pinkwoman, Bodytalk,Sugarfree, Airtickets και πολλά άλλα, ευρέως γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιπλέον, ηImpruvo συνεργάζεται με αρκετά digital agenciesπροκειμένου να προσφέρει τις υπηρεσίες της RTB House σε περισσότερους πελάτες.
Η RTB House ιδρύθηκε το 2012 και έκτοτε εξυπηρετεί πάνω από 1.000 καμπάνιες σε περισσότερες από 40 αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, της Ασίας, του Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής. Η διεθνής ομάδα της εταιρείας αποτελείται από περισσότερα από 200 έμπειρα στελέχη, αναλυτές, στελέχη εξυπηρέτησης πελατών και προγραμματιστές, οι οποίοι διαθέτουν μακρά εμπειρία σε κορυφαίες εταιρείες. Ακόμα, η εταιρεία συνεργάζεται με αξιόλογα στελέχη που δραστηριοποιούνται σε τοπικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας. Απόδειξη της ραγδαίας ανάπτυξης που σημειώνει η RTB House αποτελεί η κατά 140% αύξηση των εσόδων της εταιρείας το 2016 σε σύγκριση με το 2015 και η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της κατά 40%. Επιπρόσθετα, η εταιρεία εισήλθε πρόσφατα στην αγορά της Ινδίας, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας ενώ παράλληλα άρχισε να δραστηριοποιείται και στην περιοχή ΜΕΑ.
Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που γιορτάζουμε τα 3 χρόνια παρουσίας της RTB Houseστην Ελληνική αγορά και είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα που έχω τη δυνατότητα να προσφέρω από το 2015, μέσω της Impruvo, τις εξειδικευμένες υπηρεσίες retargeting που παρέχει η RTB House σε μία αγορά με εξαιρετικά αυξημένες απαιτήσεις, όπως αυτή της Ελλάδας. Από τα πρώτα κιόλας βήματα μας στην τοπική αγορά ήρθαμε αντιμέτωποι με πολλές προκλήσεις στην προσπάθεια μας να καθιερώσουμε την νέα αυτή υπηρεσία, καθώς τότε το professional retargeting βρίσκονταν σε πρώιμο στάδιο. Παρά τις προκλήσεις, κατορθώσαμε να πείσουμε τους πελάτες μας και να αποκτήσουμε την εμπιστοσύνη τους, καθώς σε σύντομο χρονικά διάστημα είδαν τα οφέλη που προσφέρει τοpersonalized retargeting στις επιχειρήσεις τους. Οι συνεχείς προσπάθειες μας να παρέχουμε στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες έχουν καταστεί επιτυχημένες γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από το υψηλό retention rate, το οποίο ανέρχεται σε ποσοστό 98% όλα αυτά τα χρόνια. Η μεγάλη ενίσχυση του brand, τα μεγαλύτερα ποσοστά engagement και η αύξηση του ποσοστού μετατροπής αποτελούν μόνο ένα μικρό δείγμα των πλεονεκτημάτων που λαμβάνουν οι πελάτες μας μέσα από την συνεργασία τους με την εταιρεία μας. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να τους παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξατομικευμένου retargeting.»
Ο Δημήτρης Καζάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννα Καζάκου ΑΒΕΕ, δήλωσε: «Επενδύοντας στην εξατομικευμένη λύσηretargeting που παρέχει η RTB Houseκατορθώσαμε να επιτύχουμε σε σημαντικό βαθμό τους στόχους μας δίνοντας επιπλέον ώθηση στο e-shop, μεγιστοποιώντας το engagement και αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπής. Επιπλέον, οι εξατομικευμένες εκστρατείες retargeting που διενεργεί η RTB House υλοποιούνται σεperformance based concepts - βάση προκαθορισμένου CPA – διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το κόστος των καμπανιών θα εξαρτάται αποκλειστικά από το σύνολο των ολοκληρωμένων αγορών.»
Η Μαρίλια Τόμπρα, Regional Marketing Manager της INTERSPORT δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με την RTB House, καθώς οι εξατομικευμένες εκστρατείεςretargeting που διενεργούνται εμφανίζονται τόσο στο δίκτυο εμφάνισης της Google(GDN) όσο και σε άλλα παγκόσμια και τοπικά δίκτυα όπως DoubleClick, Improved Digital, Appnexus, Rubicon,PubMatic κλπ., γεγονός το οποίο διασφαλίζει τη μεγαλύτερη απήχηση του e-shop σε κοινό παγκόσμιας εμβέλειας μεγιστοποιώντας έτσι τις πωλήσεις μας.»
Επιπλέον, η Χρυσάνθη Ντάφλα, Marketing Directorτης Pinkwoman, δήλωσε: «Η εξατομικευμένη λύση retargeting που παρέχει η εταιρεία RTB House αποδείχθηκε η καλύτερη επιλογή μας, καθώς κατορθώσαμε να βελτιώσουμε το engagement των πελατών μας σε σύντομο χρονικό διάστημα απολαμβάνοντας καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο eshop μας.”
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr