Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, ενώ το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 14:00-16:00 και 20:00-23:00.
Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, τα ποσοστά μετατροπής (όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και προβαίνουν στη συνέχεια στην αγορά του προϊόντος) αυξήθηκαν ιδιαίτερα την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής.
Το Σάββατο φαίνεται να είναι η χειρότερη ημέρα για το ηλεκτρονικό εμπόριο.