Πιο αναλυτικά, η Yahoo κέρδιζε τουλάχιστον κατά 2% από τον Νοέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο και επανέφερε τα μερίδια αγοράς της σε διψήφια ποσοστά.
Η πρωτιά της Google παραμένει συντριπτική, καθώς η εταιρεία διατήρησε περισσότερο από τα τρία τέταρτα της αναζήτησης, σύμφωνα με τα στατιστικά της SatCounter Global.
Η Bing της Microsoft κέρδισε κι αυτή κάποιο έδαφος και τώρα κατέχει το 12.5% της αγοράς, ενώ η Yahoo τώρα αντιπροσωπεύει το 10.4%. Όλες οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης κατέχουν συνολικά το 1.9%.
Η αύξηση της Yahoo επήλθε αφού η Firefox άλλαξε την προεπιλεγμένη της μηχανή αναζήτησης από Google σε Yahoo. Μάλιστα, η Marissa Mayer, CEO της Yahoo, είχε βάλει στόχο τη θέση της προεπιλεγμένης μηχανής αναζήτησης, σαν έναν τρόπο να κερδίσει έδαφος στα ποσοστά αναζήτησης.
Η αύξηση στα μερίδια της αγοράς αναζήτησης μεταφράζονται φυσικά σε αύξηση των κερδών για τη Yahoo, η οποία χρειαζόταν νέα εισοδήματα, λόγω μειώσεων στις τιμές των online διαφημίσεων.
Αυτές οι αυξήσεις επήλθαν παρά την συμφωνία της Yahoo να ενισχύσει τις αναζητήσεις της χρησιμοποιώντας τεχνολογία της Bing της Microsoft, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία μοιράζεται τα εισοδήματα από τη διαφήμιση.
Στο μεταξύ, τα εισοδήματα της Google από την αναζήτηση βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο, παρότι η ανάπτυξη έχει μειωθεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr