Όσο περισσότερες πληροφορίες έχει για σένα η Google, τόσο περισσότερο μπορεί να σε "πουλήσει" σε έναν διαφημιστή που σε θεωρεί ιδανικό πελάτη. Οι διαφημιστές αυτοί πληρώνουν περισσότερο για διαφημίσεις σε ιδανικούς δυνητικούς πελάτες. Για παράδειγμα, οι αεροπορικές εταιρείες "στοχεύουν" σε ανθρώπους που αγαπούν τα ταξίδια ή οι εταιρείες παιδικών ρούχων επιλέγουν να διαφημιστούν σε γονείς.
Η Google χρησιμοποιεί πολλές μεθόδους για να σε... γνωρίσει καλύτερα. Εκτός από τα στοιχεία που της δηλώνεις όταν εγγράφεσαι στις υπηρεσίες της, όπως το Gmail, η Google καταχωρεί, για παράδειγμα, τον αριθμό του κινητού σου και την τοποθεσία που βρίσκεσαι, όταν συνδέεσαι μέσω κινητού τηλεφώνου Android.
Μάλιστα, η Google αντλεί πληροφορίες για εσένα, παρακολουθώντας τις αναζητήσεις σου στο Google και τις ενέργειες που κάνεις με τα προϊόντα της.
Θέλεις, λοιπόν, να μάθεις τι ξέρει η Google για εσένα;
Πρέπει να επισκεφτείς το site «Ads Settings». Βάλε στον browser σου το link https://www.google.com/settings/ και μετά πάτα στο «Account history».
Μετά κάνε scroll down και πάτα στο «Edit settings».
Αυτή η σελίδα σου δείχνει τι ξέρει η Google για εσένα, συμπεριλαμβανομένων της ηλικιακής σου ομάδας, των γλωσσών που μιλάς και...
...των ενδιαφερόντων σου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr