Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο κοινωνικών δικτύων στην καινοτομία επεκτείνεται και απέναντι στους άλλους γίγαντες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της Apple, της Google, και της PayPal, αλλά και τις κορυφαίες εταιρείες πιστωτικών καρτών.
Οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας αναζητούν ένα πλεονέκτημα στις λεγόμενες peer-to-peer πληρωμές, οι οποίες είναι συνήθως οι μικρότερες που γίνονται από ένα άτομο σε άλλο.
Οι λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές για το Twitter, και δεν είναι γνωστό το πότε οι Αμερικανοί καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία πληρωμών.
"Το (S-Money) προσφέρει στους χρήστες του Twitter στη Γαλλία ένα νέο τρόπο για να στείλουν ο ένας τον άλλο χρήματα, ανεξάρτητα από την τράπεζά τους και χωρίς να χρειάζεται να εισάγουν τα στοιχεία της τράπεζας του δικαιούχου, με ένα απλό τιτίβισμα", δήλωσε στο Reuters ο Nicolas Chatillon, διευθύνων σύμβουλος στην S-Money, της BPCE, η οποία φαίνεται ότι είναι πίσω από τη συμφωνία.
Υπενθυμίζεται ότι από το Σεπτέμβριο, το Twitter προσέθεσε ένα κουμπί "buy" για επιλεγμένες ομάδες χρηστών, που θα τους επιτρέπει να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες απευθείας από το Twitter feeds και από συνεργαζόμενους, όπως η Burberry και η Home Depot.
Το πλεονέκτημα που έχουν οι επιχειρήσεις social media σε σχέση με τις παραδοσιακές τράπεζες είναι ότι οι χρήστες σε ένα κοινωνικό δίκτυο ήδη γνωρίζει ο ένας τον άλλον, λέει ο Andy Schmidt, διευθυντής έρευνας στο CEB TowerGroup.
"Οι επιχειρήσεις όπως το Facebook έχουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα από τους άλλους, επειδή οι επαφές αποτελούνται από τους φίλους και την οικογένεια, που σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να έχουν συναλλαγές P2P", λέει ο Schmidt και προσθέτει ότι οι δυνατότητες πληρωμής θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα καλή εξέλιξη για τους καταναλωτές, χωρίς τους τραπεζικούς λογαριασμούς.
Το μειονέκτημα, λέει ο Schmidt είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια πληρωμών. Μολονότι η κωδικοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει την ασφάλεια επικοινωνίας, εντούτοις, οι αδύναμοι κωδικοί πρόσβασης αφήνει τους χρήστες εκτεθειμένους στους hackers.
Εντωμεταξύ, αυτό το Σαββατοκύριακο, διέρρευσαν screenshots του νέου Apple Pay, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να αποθηκεύσουν έως και οκτώ πιστωτικές κάρτες στο πορτοφόλι του νέου iPhone 6, καθώς και τις τραπεζικές εφαρμογές που σχετίζονται με κάθε κάρτα. Οι δε κάρτες θα ενημερώνονται αυτόματα όταν λήγουν.
Άγνωστο παραμένει το ειδικό τερματικό για τους εμπόρους που θα επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώσουν απλά πατώντας ένα app στα τηλέφωνά τους και πάντως εάν οι πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας είναι ασφαλείς και δεν μεταδίδονται κατά τη στιγμή της πώλησης.
Σε μια εβδομάδα πάντως θα έχουν ξεκαθαρίσει όλα σύμφωνα με την Apple.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr