Ο διαφημιστικός λογαριασμός του Twitter, ανέβασε μια φωτογραφία με τους χρήστες Subhash Chander, William Mazeo, και Neil Gottlieb να πλέκουν το εγκώμιο μιας φανταστικής διαφήμισης για ένα προϊόν που λέγεται Barista Bar.
Τα ψεύτικα tweets όπως για παράδειγμα το «μακάρι να μπορούσα να φτιάξω ωραίους καφέδες όπως στη διαφήμιση του Barista Bar», έχουν διαγραφεί, αλλά όταν ανέβηκαν, διαβάστηκαν από περίπου 1.5 εκατομμύρια χρήστες που ακολουθούν το TwitterAds.
Ο λογαριασμός TwitterAds αναγνώρισε το λάθος του στέλνοντας απολογητικό μήνυμα στους λογαριασμούς των χρηστών που χρησιμοποίησε, μιλώντας για σύγχυση.
Έτσι, παρόλο που η εταιρεία διόρθωσε το λάθος της, ερωτήματα κάνουν την εμφάνισή τους για την πολιτική του Twitterαπέναντι στα δικαιώματα των χρηστών του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr