Όταν το πρώτο teaser της δεύτερης σκηνοθετικής απόπειρας της Ολίβια Γουάιλντ, με τίτλο «Μην ανησυχείς αγάπη μου», κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, όλα έδειχναν πως πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη παραγωγή η οποία τα είχε όλα: Ένα ανερχόμενο σκηνοθετικό ταλέντο, ένα υπέρλαμπρο καστ με επίκεντρο την περιζήτητη Φλόρενς Πιου, ένα αρκετά ενδιαφέρον κόνσεπτ και μια ρετρό αισθητική που φάνταζε οπτικά ονειρική. Με λίγα λόγια μια συνταγή που θα οδηγούσε τόσο την ταινία όσο και τη σκηνοθέτρια της στην επιτυχία.
Ένα χρόνο αργότερα, όταν και πραγματοποίησε παγκόσμια πρεμιέρα στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, το «Μην ανησυχείς αγάπη μου» όντως φάνηκε να μονοπωλεί τις συζητήσεις, όπως αρκετοί είχαν προβλέψει, ωστόσο κάτι τέτοιο έγινε για όλους τους λάθος λόγους, που σε καμία περίπτωση δεν είχαν να κάνουν με όλα όσα εκτυλίσσονταν στη μεγάλη οθόνη, μετατρέποντας αυτό που αναμενόταν ως το μεγάλο «άλμα» της Γουάιλντ ως σκηνοθέτριας σε ένα μεγάλο ηχηρό «παραπάτημα».
Περισσότερα στο monopoli.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr