Αν καταφέρατε να επιβιώσετε μέχρι στιγμής από την κρίση, αν πήρατε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μειώσετε το λειτουργικό κόστος της εταιρίας σας, αν απομακρύνατε τους επισφαλείς πελάτες, αν αποσύρατε τα μη κερδοφόρα προϊόντα σας από την αγορά και συγκεντρώσατε τα κονδύλια μάρκετινγκ σε πιο αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας περιμένοντας την ανάκαμψη, τότε έφθασε η ώρα να κινητοποιηθείτε δημιουργικά, σχεδιάζοντας εκ νέου και τη στρατηγική σας για την ανάκαμψη.
Στην περίπτωση αυτή πρέπει να ακούσετε τους πελάτες σας και να αναθεωρήσετε τη μέχρι σήμερα τμηματοποίησή τους (segmentation).
Προσδιορίστε το βαθμό εμπιστοσύνης του στοχευμένου στα προϊόντα σας πελάτη. Είναι ξεκάθαρο, ιδιαίτερα υπό το φως των πρόσφατων εξελίξεων στον χρηματοπιστωτικό τομέα και την έλλειψη της ρευστοτητας, ότι η εμπιστοσύνη των πελατών σε προϊόντα οικονομικών υπηρεσιών έχει πληγεί. Όμως, η κακή συμπεριφορά των επιχειρήσεων του οικονομικού τομέα έχει πλήξει την εμπιστοσύνη των πελατών και στην αγορά άλλων brands γενικότερα.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο penna.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr