Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Adweek, η διαφήμιση αποτελεί ένα είδος αντίδρασης στο εμπάργκο στις εισαγωγές τροφίμων από την Ε.Ε. και τις ΗΠΑ, που αποτέλεσε απάντηση στις κυρώσεις στη Ρωσία λόγω της κρίσης στην Ουκρανία.
Ωστόσο, ένα κατάστημα ιταλικών ειδών, το Don Giulio Salumeria, συνεχίζει να πωλεί αυθεντικά ιταλικά φαγητά, και για να τα διαφημίσει, αξιοποίησε την υψηλή τεχνολογία, χάρη στη βοήθεια της διαφημιστικής The 23. Σε προθήκη/ πίνακα προβολής διαφημίσεων για εξωτερικούς χώρους τοποθέτησε κανονικά τη διαφήμιση, σε συνδυασμό με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου που έχει ρυθμιστεί ειδικά για να αναγνωρίζει διακριτικά της αστυνομίας.
Όποτε η «έξυπνη» προθήκη «αντιληφθεί» ότι πλησιάζουν αστυνομικοί, τότε αλλάζει τη διαφήμιση των «απαγορευμένων» προϊόντων, κρύβοντάς την από τις αρχές!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr