Ήταν λίγο μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου όταν ο νέος πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας «αποκαθήλωσε» τον πίνακα που ο Αντώνης Σαμαράς είχε στο πρωθυπουργικό γραφείο, προκαλώντας πληθώρα σχολίων για τις εικαστικές του προτιμήσεις…
Πολλοί εξέλαβαν την κίνηση ως «υπόγεια» επίθεση στον πρώην ηγέτη της χώρας, ενώ σχολίασαν πως στην ουσία ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ήθελε με τον τρόπο αυτό να σηματοδοτήσει και μάλιστα ηχηρά το τέλος της μέχρι τότε εποχής για την Ελλάδα. Σαφώς ένας άνθρωπος με τη μαχητικότητα και το εκρηκτικό ταπεραμέντο του νέου πρωθυπουργού, όπως τουλάχιστον κάποιοι υποστηρίζουν, δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει την τέχνη ως οδηγό στη στάση της ζωής του.
«Η Ελλάς ευγνωμονούσα» του Θεόδωρου Βρυζάκη ήταν ένας πίνακας άρρηκτα συνδεδεμένος με την εικόνα του Αντώνη Σαμαρά, ενώ όπως φαίνεται, ο νέος πρωθυπουργός ταυτίζεται περισσότερο με το ελλειπτικό μορφοπλαστικό λεξιλόγιο του εικαστικού Δημοσθένη Κοκκινίδη.
Το έργο που εδώ και λίγες μέρες κοσμεί το γραφείο του Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με τον Μικροπολιτικό στα Νέα, είναι μια δημιουργία του γνωστού Πειραιώτη εικαστικού που υπήρξε αγαπημένος μαθητής του Μόραλη και του Σπύρου Παπαλουκά, ενώ φέρει την ονομασία «Αντίθεση». Ο πίνακας είναι ακρυλικό σε μουσαμά, σε διαστάσεις 200x200.
Φημολογείται πως το έργο είναι δάνειο της Εθνικής Πινακοθήκης, αφού ανήκει στη συλλογή της μετά από δωρεά του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου. Στην ιστοσελίδα της Εθνικής Πινακοθήκης για τον δημιουργικό τρόπο του Κοκκινίδη, το εικαστικό σχόλιο αναφέρει «Χρωματικές αξίες, ελλειπτικό μορφοπλαστικό λεξιλόγιο και αποσπασματικότητα διακρίνουν τη ζωγραφική του, που κινείται στην κατεύθυνση του Αφαιρετικού Εξπρεσιονισμού».
πηγή: penna.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr