Ακόμα κι αν στις διαφημιστικές καμπάνιες τα πιάτα παρουσιάζονται εντυπωσιακά συνδυασμένα προκαλώντας το μάτι αλλά και την όρεξη όλων, η γεύση στην πραγματικότητα δεν είναι το ίδιο θεαματική με την εικόνα.
Μελέτες γνωστών εταιρειών, όπως η American Airlines και η Lufthansa σχολιάζουν πως αυτό συμβαίνει καθώς οι αισθήσεις της γεύσης και της όσφρησης επηρεάζονται αρνητικά από το υψόμετρο και τη μεταβαλλόμενη πίεση στην καμπίνα των αεροσκαφών.
Συν τοις άλλοις, καθοριστικό ρόλο παίζει η ξηρότητα του αέρα στο εσωτερικό των αεροπλάνων, που είναι μικρότερη του 12% και πλησιάζει τις τιμές σε μια καυτή έρημο. Αυτό σημαίνει ότι το φαγητό δεν μας φαίνεται αρκετά αλμυρό ή γλυκό.
Οι ειδικοί συνιστούν να χρησιμοποιείται μεγαλύτερη ποσότητα μπαχαρικών η οποία, ως ένα βαθμό, ισοσταθμίζει τις απώλειες σε γεύση και άρωμα. Τα πειράματα που έγιναν παράλληλα οδήγησαν τους μελετητές στο συμπέρασμα πως αιτία της περίεργης γεύσης του φαγητού στα αεροπλάνα είναι και ο θόρυβος από τις μηχανές των αεροσκαφών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr