Οι Βουλευτές της Νέας Αριστεράς επισημαίνουν ότι, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας, σε αυτόματα συστήματα χωρίς οδηγό, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, πρέπει να γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια για διάστημα 18 μηνών, κάτι που είχε επισημάνει άλλωστε και ο κ. Ταχιάος, όταν ήταν Πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Τίθεται, λοιπόν, το εύλογο ερώτημα, αν οι 14 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας αποτελούν διάστημα ικανό για να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία του μέσου, ενώ υπογραμμίζουν ότι τα δύο πρόσφατα ατυχήματα που καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών δρομολογίων δημιουργούν περαιτέρω αμφιβολίες για το αν το μετρό θα φτάσει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου – ημερομηνία έναρξης εμπορικής λειτουργίας – στα απαιτούμενα επίπεδα ασφαλείας.
Ερωτηματικά υπάρχουν, επίσης, και σε σχέση με το αν το χρονικό διάστημα εκπαίδευσης του προσωπικού είναι επαρκές. Κι αυτό, διότι οι προσλήψεις ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2024, τα δοκιμαστικά δρομολόγια δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα και το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει υπερσύγχρονα συστήματα, για τα οποία απαιτείται η μέγιστη εξειδίκευση του προσωπικού.
Οι Βουλευτές της Νέας Αριστεράς θέτουν τα σχετικά ερωτήματα στον αρμόδιο Υπουργό, σημειώνοντας ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα της 30ης Νοεμβρίου δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος της ομαλής και ασφαλούς έναρξης των δρομολογίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr