Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας καθώς και ο ανεξάρτητος βουλευτής Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΕΛ.ΛΥ, Πλεύση Ελευθερίας και Σπαρτιάτες, επιφυλάχθηκαν για την ψήφιση του στην ολομέλεια και το ΚΚΕ μαζί με τη Νέα Αριστερά και τη ΝΙΚΗ, δήλωσαν ότι καταψηφίζουν.
Είχαν προηγηθεί οι προτάσεις, παρατηρήσεις και ενστάσεις των αρμόδιων εξωκοινοβουλευτικών φορέων, που είχαν κληθεί στην αρμόδια Επιτροπή να καταθέσουν τις απόψεις τους, καθώς και οι διαβεβαιώσεις της υφυπουργού Παιδείας, Ιωάννας Λυτρίβη ότι «θα ληφθούν υπόψη οι βελτιωτικές και πολύ χρήσιμες απόψεις τους». Παράλληλα, η κ. Λυτρίβη απέρριψε αιτιάσεις και φόβους για κατάργηση της δια ζώσης εκπαίδευσης, τονίζοντας ότι «είναι προφανώς αδιαμφισβήτητη η υπεροχή της δια ζώσης έναντι της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης».
«Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να περνά από κανενός το μυαλό. Όμως η εμπειρία της πανδημίας, μας έδειξε ότι αν δεν υπήρχαν τα τεχνικά εργαλεία, η ψηφιακή διευκόλυνση, τα παιδιά θα έμεναν εκτός μαθησιακής διαδικασίας για περίπου δύο χρόνια με ανυπολόγιστες συνέπειες», επεσήμανε.
Η κ. Λυτρίβη έδωσε έμφαση στις διατάξεις «για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού με παροχή δωρεάν ψηφιακού φροντιστηρίου και επαγγελματικού προσανατολισμού», υπογραμμίζοντας ότι «όλες οι πλατφόρμες θα είναι απολύτως προσβάσιμες και στα άτομα με αναπηρία».
«Όλοι συνομολογούμε, με βάση και τα διεθνή στοιχεία στο κομμάτι της νεανικής ανεργίας και της αναντιστοιχίας δεξιοτήτων, ότι χρειάζεται ενίσχυση. Η ψηφιακή αυτή πλατφόρμα για τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό, είναι ένα μέσον, και ναι, θα είναι δωρεάν», είπε. «Έχει ήδη εξασφαλιστεί ένα ποσό ευρωπαϊκής χρηματοδότησης 15 εκ. ευρώ για τέσσερα χρόνια» συμπλήρωσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr