Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ η Ελένη Σαμαρειτάκη, μία εκ των δικηγόρων του υπαλλήλου, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε ήδη από την περασμένη Παρασκευή, 12 Ιουλίου, στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση.
Όπως έγινε γνωστό μέσω των δικηγόρων του υπαλλήλου, ο ίδιος προέβη στην ακόλουθη δήλωση, που συνοδεύει το αίτημα ανάκλησης:
«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές.
Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα. Ηταν ένταση της στιγμής, στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι, μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για τη στήριξη».
Λίγο αργότερα, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Λευτέρης Αυγενάκης ευχαρίστησε τον υπάλληλο και έκανε λόγο για «απίστευτη εργαλειοποίηση» του περιστατικού.
«Ευχαριστώ τον Παναγιώτη για την κατανόησή του σε ένα ατυχές περιστατικό, αλλά και τον συγχαίρω για το θάρρος του να αντισταθεί στην απίστευτη εργαλειοποίησή του από συγκεκριμένους κύκλους, που επιζητούν την πολιτική μου εξόντωση.
Μετά από 14 ημέρες αδιανόητων υπερβολών και παραπληροφόρησης, χαίρομαι που επιτέλους το περιστατικό αυτό κλείνει, με τον τρόπο που πρέπει.
Οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας απέναντι στην τοξικότητα που με ευκολία κάποιοι καλλιεργούν και χαίρομαι που ο Παναγιώτης, ένας νέος άνθρωπος μας έδειξε τον δρόμο.
Λυπάμαι και πάλι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στον Παναγιώτη.
Συνεχίζουμε...»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr