Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τονίζει ότι «η πρόοδος που έχει κάνει η Ελλάδα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους, ξεκινώντας από το 2019, αποτυπώνεται και στην ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ψηφιακή Δεκαετία. Η καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων βελτιώνεται και η επαφή με τη δημόσια διοίκηση γίνεται πιο απλή, πιο φιλική και με λιγότερη γραφειοκρατία. Γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμα δρόμο να διανύσουμε, αλλά τίποτα δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ήδη κομμάτι του ελληνικού δημοσίου με δύο ψηφιακούς βοηθούς, το mAigov και το mAiGreece. Το Gov.gr εμπλουτίζεται καθημερινά με νέες υπηρεσίες, εφαρμογές όπως το MyCoast αλλάζουν τα δεδομένα, το Gov.gr Wallet σύντομα, εκτός από νέα έγγραφα, θα αποκτήσει και μια νέα δυνατότητα: την παροχή συναίνεσης για την ολοκλήρωση διαδικασιών. Όλα αυτά συνθέτουν ένα ψηφιακό κράτος που κερδίζει καθημερινά την εμπιστοσύνη των πολιτών του. Αξιοποιούμε την τεχνολογία, εκμεταλλευόμαστε κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο όπως το Ταμείο Ανάκαμψης, συνεργαζόμαστε με όλα τα υπουργεία, υλοποιούμε σημαντικά έργα και μεταρρυθμίσεις. Κοινή συνισταμένη κάθε προσπάθειάς μας στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι μια πιο αποτελεσματική και ψηφιακή Ελλάδα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα το gov.gr μετρά πάνω από 1.833 υπηρεσίες, έχοντας ξεκινήσει με 503 τον Μάρτιο του 2020, το έχουν επισκεφθεί, σε περίπου 4,5 χρόνια, σχεδόν 8,5 εκατομμύρια μοναδικοί πολίτες, είτε για να εκδώσουν κάποιο έγγραφο είτε για να κάνουν μια δήλωση ή αίτηση, εκτινάσσοντας τα έγγραφα που έχουν εκδοθεί κατά προσέγγιση στα 290 εκατομμύρια. Η αυξητική τάση που καταγράφεται αποτυπώνει ότι το gov.gr είναι το πλέον χρήσιμο και απαραίτητο εργαλείο για τους πολίτες που διευκολύνει την καθημερινότητά τους και τους βοηθά στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr