Και στην συνέχεια πρόσθεσε: « Πρέπει να παραδεχθούμε ότι έγινε λάθος, κάτι που είναι πολύ δύσκολο στην πολιτική και η επόμενη Ευρωπαϊκή Επιτροπή να καταργήσει τις ιδεολογικές και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που υφίστανται σήμερα.
Οι χώρες - μέλη, πρέπει ταυτόχρονα να χρηματοδοτήσουν την πράσινη μετάβαση και να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης, γι' αυτό χρειάζεται μεγάλη αποτελεσματικότητα στις επενδύσεις».
Ο κ. Σκυλακάκης επανέλαβε ότι η αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες θα προχωρήσει χωρίς επιδοτήσεις, σε αντίθεση με την αντλησιοταμίευση η οποία όπως είπε δεν μπορεί να σταθεί μόνο με όρους αγοράς. Αποθήκευση ενέργειας, σημείωσε ο υπουργός, θα γίνεται και στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων ενώ το υδρογόνο σήμερα είναι μη ανταγωνιστικό και θα πρέπει να περιμένουμε ωρίμανση της τεχνολογίας.
Ο πρώην υπουργός Περιβάλλοντος του Κατάρ, Mohamed Abdulla M Al-Rumaihi περιέγραψε τις επενδύσεις στην εξόρυξη και τη μεταφορά φυσικού αερίου αλλά και στις ΑΠΕ αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι ο στόλος μεταφορας υγροποιημένου φυσικού αερίου θα αυξηθεί από 62 σε 102 πλοία ως το 2030 ενώ σχεδιάζεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 7 γιγαβάτ.
Ο ίδιος χαρακτήρισε σημαντική τη γεωπολιτική θέση της χώρας μας καθώς αποτελεί πύλη εφοδιασμού με φυσικό αέριο για τις χώρες του βορρά που δεν έχουν πρόσβαση στη θάλασσα ενώ πρόσθεσε ότι οι έρευνες για υδρογονάνθρακες μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε αναβάθμιση της θέσης της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr