Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας παρατηρούνται τα ακόλουθα:
α) Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2021/2022 αυξήθηκαν σε 302 έναντι 295 κατά το σχολικό έτος 2020/2021. Το πλήθος των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2021/2022 σε σχέση με το 2020/2021 παρέμεινε αμετάβλητο στις 220 μονάδες.
β) Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2021/2022 σε σχέση με το 2020/2021 αυξήθηκε κατά 0,4% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και μειώθηκε κατά 3,7% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
γ) Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2021/2022 σε σχέση με το 2020/2021 παρουσίασαν αύξηση κατά 1,0% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατά 1,7% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το σύνολο των εγγεγραμμένων μαθητών το 67,3% αποτελούσαν οι άρρενες και το 32,7% οι θήλεις μαθητές.
δ) Η επικρατέστερη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν ο αυτισμός σε ποσοστό 36,0% και η αμέσως επόμενη η νοητική υστέρηση σε ποσοστό 30,6%.
ε) Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές κατά το σχολικό έτος 2021/2022 ήταν 1 εκπαιδευτικός για 2,4 μαθητές, ενώ η αντίστοιχη αναλογία για το σχολικό έτος 2020/2021 ήταν 1 προς 2,3.
στ)Η Περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,0% του σχολικού πληθυσμού των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Χώρας. Ακολούθησε η περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας με 16,6%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr