Στην συνέχεια, ο κ. Σταϊκούρας μίλησε για τα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία ήδη πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια και τα οποία, όπως είπε, θα κυκλοφορήσουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στο τέλος Απριλίου στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι δοκιμές θα πρέπει να καλύψουν περίπου 5.000 χιλιόμετρα για το κάθε όχημα. Σήμερα υπάρχουν οχήματα που έχουν ξεπεράσει τα 2.000 χιλιόμετρα. Η αυτονομία τους αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι περίπου 400 χιλιόμετρα. Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι η αυτονομία τους θα είναι περίπου 185 χιλιόμετρα» ενώ πρόσθεσε ότι «στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούργια λεωφορεία».
Μίλησε ακόμη και για την πρόσφατη δικαστική εμπλοκή του flyover για τον οποίον σταματούν προσωρινά οι εργασίες στη Θεσσαλονίκη εκτιμώντας πως θα είναι μια προσωρινή εμπλοκή και το έργο θα προχωρήσει κανονικά.
«Πράγματι είχαμε μια δικαστική εμπλοκή την προηγούμενη εβδομάδα, την οποία θα επιδιώξουμε συλλογικά, η κυβέρνηση και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να αντιμετωπίσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό φέρνει μικρές καθυστερήσεις, αλλά εκτιμούμε ότι θα είναι παροδικές και πολύ μικρές, έτσι ώστε το έργο πράγματι να ολοκληρωθεί το 2027».
Σχετικά με το μετρό της πόλης επεσήμανε πως τον Νοέμβριο θα παραδοθεί στους συμπολίτες μας: « Για το μετρό έχουμε τοποθετηθεί με απόλυτο τρόπο. Το Νοέμβριο του 2024 θα είναι έτοιμο και μετά έξι με οκτώ μήνες θα είναι έτοιμη και η επέκτασή του προς την Καλαμαριά και το επόμενο χρονικό διάστημα θα δώσουμε στη δημοσιότητα τους σχεδιασμούς μας για τις περαιτέρω επεκτάσεις του μετρό στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης».
Αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο Ε65 ανέφερε πως στις 23 Απριλίου μαζί με τον πρωθυπουργό θα παραδώσουν στην κυκλοφορία όλο τον άξονα από τη Λαμία έως Καλαμπάκα. Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε «23 Απριλίου με τον πρωθυπουργό θα δώσουμε στην κυκλοφορία όλο τον οδικό άξονα μέχρι και την Καλαμπάκα, όχι μόνο το Λαμία – Ξυνιάδα αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα. Ο Ε65 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος από τις Θερμοπύλες, ουσιαστικά από τη Λαμία, μέχρι την Καλαμπάκα».
Μεταξύ άλλων μίλησε και για τη σύμβαση 717 η οποία παραδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο και καταστράφηκε εξαιτίας του Daniel τον Σεπτέμβριο και μετά από ερώτηση που το έθεσαν οι παρουσιαστές της εκπομπής αναφέρθηκε και στα όσα απασχολούν την επικαιρότητα το τελευταίο διάστημα με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και τις ηχητικές συνομιλίες οι οποίες από τον ΟΣΕ παραδόθηκαν πρόσφατα – όπως είπε στις ανακριτικές αρχές.
«Το 2023 ήταν μια τραγική χρονιά για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όχι μόνο εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, αλλά και γιατί είχαμε κάποιες φυσικές καταστροφές, φυσικές καταστροφές, οι οποίες διέλυσαν ένα ολόκληρο σιδηροδρομικό δίκτυο για μια μεγάλη απόσταση περίπου από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα. Σήμερα η σύμβαση 717 που αφορά τη σηματοδότηση τηλεδιοίκησης έχει ολοκληρωθεί και έχει παραδοθεί στο σύνολό της από την Αθήνα Θεσσαλονίκη Προμαχώνα[…] Λειτουργεί εκτός του τμήματος το οποίο καταστράφηκε από τον Daniel.
Γι’ αυτό έβαλα στη συζήτησή μας και τη δεύτερη καταστροφή του ελληνικού σιδηροδρόμου μέσα στο 2023, εκεί συνεπώς δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, έχει καταστραφεί ολοσχερώς. Παραδόθηκε τον Αύγουστο και καταστράφηκε το Σεπτέμβριο. Σ’ αυτό το διάστημα, σ’ αυτή την απόσταση, δηλαδή από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, δεν επιτρέπεται δύο τρένα να κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε αντίθετες πορείες[…] σε όλο το άλλο τμήμα, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει τηλεδιοίκηση -σηματοδότηση», επεσήμανε αναφορικά με το σύστημα τηλεδιοίκησης.
Σε άλλο σημείο για τις ηχητικές συνομιλίες του ΟΣΕ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «έχει δοθεί οδηγία στη διοίκηση του ΟΣΕ ό, τι ζητηθεί από τις ανακριτικές αρχές να δοθεί. Και πράγματι επιβεβαιώνω ότι πρόσφατα οι ανακριτικές αρχές ζήτησαν όλο το υλικό το οποίο υπάρχει μέσα στον ΟΣΕ, όλες τις καταγραφές, όλα τα συστήματα, τα πάντα και δόθηκαν τα πάντα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr