«Για να αποκτήσουμε τον σιδηρόδρομο τον οποίο είχαμε σε ακόμα καλύτερες συνθήκες χρειάζονται περίπου 450 εκ. ευρώ για το σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε.
Αναφερόμενος στον γερασμένο στόλο των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι «εξαιτίας της κρίσης, δεν υπήρχε ανανέωση του στόλου των λεωφορείων για πάρα πολλά χρόνια. Σήμερα, 450 λεωφορεία και τρόλει στην Αθήνα είναι 22 ετών, όταν ο μέσος όρος είναι 13. Το 39% του στόλου στην Αθήνα δεν έχει πρόσβαση για ΑμεΑ», ενώ διευκρίνισε ότι «μέχρι τα τέλη Απριλίου θα κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα, έχουν γίνει 150 προσλήψεις στον ΟΑΣΘ και έχουν εγκριθεί από το υπουργείο Εσωτερικών άλλες 40 προσλήψεις». Τόνισε,επίσης, ότι «τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργεί το μετρό της Θεσσαλονίκης».
Για τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα, ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι 140 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο ή τον Μάϊο στην πρωτεύουσα.
«Ταυτόχρονα έχει υπογραφεί 100 λεωφορεία φυσικού αερίου που θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται το 2024 και θα ολοκληρωθεί το 2025», ενώ - όπως είπε -«μέσα στην εβδομάδα θα υπογραφεί μία ακόμη σύμβαση για άλλα 200 λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία θα παραληφθούν το 2025. Μέχρι το τέλος του 2025, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα έχουν 550 καινούρια λεωφορεία, όλα με πρόσβαση για ΑμεΑ». πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr