Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ο κ. Σταϊκούρας προανήγγειλε τη μη είσπραξη διοδίων στην Ιονία Οδό και τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώ ανέφερε πως η ΠΑΘΕ δεν λειτουργεί.
Σε ό,τι αφορά το σιδηροδρομικό δίκτυο, είπε πως το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν είναι εύκολο να αποκατασταθεί πλήρως. «Στο σιδηροδρομικό δίκτυο έχουμε εκτεταμένες ζημιές σε ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, σε υποδομές, στην επιδομή και σε γέφυρες» τόνισε και πρόσθεσε: «Οι πρώτες εκτιμήσεις μιλάνε και για καταστροφές σε τριάντα ισόπεδους».
Σημείωσε, ακόμη, πως γίνεται καταγραφή των ζημιών σε υποδομές από τις περιφέρειες. «Για να σας πω για την κοστολόγηση της αποκατάστασης των έργων πρέπει να συμφωνήσουμε τι έργα θέλουμε μελλοντικά», είπε.
Παράλληλα, επισήμανε την ανάγκη για έργα πιο ανθεκτικά σε ακραίες καταστάσεις, ενώ είπε πως απαιτείται έλεγχος και συντήρηση των υφιστάμενων έργων. «Πρέπει να κινηθούμε σε τρεις κατευθύνσεις, η πρώτη είναι μικρές τοπικές παρεμβάσεις και μέτρα έκτακτου χαρακτήρα έτσι ώστε να υπάρξει προσβασιμότητα στα χωριά. Σήμερα δεν υπάρχει προσβασιμότητα, αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, άμεσα σημαίνει το ταχύτερο δυνατό να υλοποιηθούν έργα, πιθανότητα θα δούμε και το επόμενο χρονικό διάστημα πως θα νομοθετήσουμε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Δεύτερον, χρειάζονται νέα έργα πιο ανθεκτικά σε δυσμενέστερες καταστάσεις, με ορθολογικό σχεδιασμό αυτών για να μετριάσουμε όσο είναι εφικτό κινδύνους στο μέλλον και τρίτον, απαιτείται έλεγχος και συντήρηση των υφιστάμενων έργων. Για παράδειγμα εμείς μέχρι το τέλος του έτους θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία της λειτουργίας μιας ψηφιακής πλατφόρμας ώστε να ξέρουμε πόσες γέφυρες έχουμε στην Ελλάδα, ποιος είναι ο ιδιοκτήτης τους και σε τι κατάσταση είναι», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr