Όπως αναφέρει σε ανάρτησή της η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων: «Κατέθεσα μόλις αγωγή κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία που προκήρυξαν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της ''Ελληνικής PISA''. Πέρυσι είχε γίνει ακριβώς το ίδιο, προσφύγαμε και η αντίστοιχη απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε παράνομη και καταχρηστική. Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες επιμένουν να αντιστέκονται στη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και στην εφαρμογή ψηφισμένου νόμου – εμείς επιμένουμε να αξιοποιούμε σύγχρονα εργαλεία για στοχευμένο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής μας πολιτικής και για συνεχή αναβάθμισή της. Θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα των παιδιών μας για μία καλύτερη Παιδεία μέχρι τέλους!».
{https://twitter.com/nkerameus/status/1655480738530177024}
Οι εξετάσεις είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023, σε 600 σχολεία, τα οποία επελέγησαν ως αντιπροσωπευτικό δείγμα από το σύνολο των σχολείων της χώρας, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα, Δευτέρα, λόγω του κατεπείγοντος και της προγραμματισμένης διενέργειας των εξετάσεων την Τετάρτη 10/5.
Υπενθυμίζεται ότι με την υπ’ αριθ. 537/2022 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όμοια αγωγή του Υπουργείου Παιδείας κατά των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, που αφορούσε στις αντίστοιχες εξετάσεις της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, έγινε δεκτή ως προς όλα τα αιτήματά της και η αντίστοιχη απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε παράνομη και καταχρηστική.
Το ζήτημα που εγείρεται εδώ και δύο χρόνια, κατά τα οποία αξιοποιείται το εργαλείο αυτό ως μέρος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος, αφορά την εφαρμογή ή μη ψηφισμένου Νόμου από τη Βουλή των Ελλήνων (Ν. 4823/2021), τον οποίο οι συνδικαλιστικές ηγεσίες αυθαίρετα αποπειρώνται να καταργήσουν στην πράξη, αρνούμενες διαρκώς την οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης.
H «Ελληνική PISA» αποσκοπεί στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, με ζητούμενο την έγκυρη και αξιόπιστη αποτύπωση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών. Κατόπιν μελέτης και αποτίμησης των συμπερασμάτων αυτών, η εκπαιδευτική πολιτική μπορεί να σχεδιάζεται στοχευμένα, βελτιώνοντας εν συνόλω τη μαθησιακή διαδικασία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr